Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 03 sep 2006 23:05

Yep...!
Vandaag met mijn kids (zitten alle drie op Hockey) meegedaan aan het traditionele fam. hockey toernooi ! Voor sommige deelnemers is dit een dag vol leut en veel bier maar voor ons niet ! Wij zijn bloedfanatiek en willen alles winnen.. We werden danook eerste in onze klasse maar helaas werden er geen kruisfinales gespeeld !
Tussen al dat hockey geweld was er voor mij natuurlijk maar een bescheiden plaatje in de verdediging weg gelegd...
Maar na een jaar flink fietsen kon ik vandaag wel merken dat mijn conditie verschrikkelijk vooruit is gegaan !
"Afstappen is geen optie"

tyrion
Forum-lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 22 aug 2006 00:01

tyrion 03 sep 2006 23:12

vandaag met vrouw en dochter naar zwembad geweest. Ik had vrijdag en zaterdag al gefietst en het regende vanmorgen, dus dat kwam wel mooi uit. Ook nog 20 baantjes getrokken en dat viel nog niet mee.
voetballen is een spel, wielrennen een sport

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 06 sep 2006 00:05

Gister mijn vaste hardloopplanning maar weer echt opgepakt rondje van 6 km in 34 min. Wordt nu doordeweeks 2 keer hardlopen om een beetje in vorm te komen voor de 7heuvelen in november. ...Nog een lange weg te gaan...
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

luna
Forum-lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 21 jun 2005 14:26

luna 06 sep 2006 10:12

gister avond een zware hardloop interval gedaan
ik voel em goed nu moet ik zeggen.
ik wil in november de warandeloop doen in tilburg.
ik geloof dat de zeven heuvelenloop 16km is niet?

Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 06 sep 2006 15:12

7heuvelenloop = 15 km
Warande = cross??
 
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

luna
Forum-lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 21 jun 2005 14:26

luna 06 sep 2006 22:34

yep waranda loop 10 km crossen

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 14 sep 2006 01:40

Hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al een heleboel topics doorgelezen en kijk elke dag voor 'updates', vind het harstikke leuk om lekker rond te neuzen.
Leuk om te lezen dat ik niet de enige fietsgek ben die ook andere sporten doet
Ik begin iedere dag goed met een uur hardlopen en een minuutje of 10 uitlopen en wat rekoefeningen. Het verschilt per dag of ik na school een uurtje of 2/3 ga fietsen of dat ik 's avonds naar spinning en fitness ga. Daarnaast mag ik 's avonds laat ook graag banen zwemmen.
Ik ben verslaafd geworden aan sport, ik kan het niet meer missen. Met goede voeding en goede nachtrust is het prima vol te houden en ik voel me superfit. Gelukkig heb ik meer dan genoeg tijd voor handen (examenklas VWO) dus ik kan me lekker uitleven ;)
Groeten Richard (Rezne)
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 25 sep 2006 17:46

Naast schaatsen en snowboarden sinds kort nog een sport: roeien.Met drie andere van SKITS doe ik nu mee met de introductieperiode (7 weken oid) van Skøll, één van de drie Amsterdamse studentenroeiverenigingen. Dit doen we eigenlijk alleen om de afroeiwedstrijden waar deze periode mee wordt afgesloten te winnen!  (en voor de gezelligheid)Het is zeker ook een mooie sport, vanochtend om 8u zaten we in de boot op de Amstel.............mooi zo vroeg op het water sporten.En een beetje interactie tussen studentensportverenigingen (op meedere vlakken) is nooit weg...........
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

w0uter
Forum-lid
Berichten: 1583
Lid geworden op: 10 apr 2005 17:26

w0uter 25 sep 2006 18:16

@Cas: je gaat toch wel wedstrijdroeien? (of hoe ze dat op skoll noemen) Hoe zwaar ben je? (zul je ook al wel vaak gehoord hebben op skoll)

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 25 sep 2006 18:44

Neuh! haha, kom uit een roeiersnest.......had eerst een goede aversie tegen roeien. Door enkele Skoll dames en een enthousiaste gast van de ver. overgehaald.Ik ben 197cm en +/- 82 kg, lange benen, iedereen daar zegt idd dat ik moet gaan roeien of ze zouden het graag willen.....Ik vind het, nu ik het zelf doe, toch zeker een heel mooie sport, maar wielrennen blijft mooier. Sowieso lijkt 6 tot 7 keer trainen per week iets te veel.........naast wedstrijdroeien kan je niets anders meer doen, dat is dan je leven.Bovendien besteed ik nu al veel te veel tijd aan sporten ( in de brede zin) en te weinig aan studeren (zoals nu bv. ook)....zou nog wel een sport erbij willen maar verstandig is het niet.Wat is jouw connectie met Skoll dan??
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Plaats reactie