Polar CS200 ervaring?
sinds vorige week (3mei) problemen met mijn cs 200cad, sterk afwijkende hartslagweergave's, trage response, vast blijven hangen op een bepaalde hf en hf van 200+ in overvloed, vandaag opgestuurd naar polar hopelijk snel en goed werkend retour
Hi
Ik weet niet of mijn Exel sheet veel mensen helpt, maar heb reeds meerdere mensen een kopie gestuurd, is nu downloadbaar op http://www.losgat.nl/cycle2006.xls
Mocht iemand suggesties hebben om het te verbeteren, hoor ik dat wel graag.
John
Echte beginner, heb er veel lol in en zoek nog overal info
gister mijn polar cs200 weer ontvangen, ze hadden geen storing kunnen vinden, wel baterij vervangen. in de periode dat ik de teller+band niet meer had, ben ik tot ontdekking gekomen dat de storing kwam door de snelheidscensor, bij een andere band stoorde deze nl ook, echter na het verwijderen van de censor werkte deze weer perfect. nu mbt tot de cs200 ik hoop dat de nieuwe baterij mss een sterker signaal geeft en zodoende weer goed werkt, ik ben benieuwd, hou jullie op de hoogte
-
- Forum-lid
lancev7, hoelang is jou teller weg geweest?
Ik heb de mijne vorige week donderdag opgestuurd. Gebeld met Polar, ze hadden een achterstand van een week.
Hoop hem wel weer snel terug te hebben.
Mijn Polar had btw last van het wegvallen van het snelheidssignaal. Erg lastig.
Ik heb de mijne vorige week donderdag opgestuurd. Gebeld met Polar, ze hadden een achterstand van een week.
Hoop hem wel weer snel terug te hebben.
Mijn Polar had btw last van het wegvallen van het snelheidssignaal. Erg lastig.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door lancev7 op 20 Mei 2006
maandag 8 mei opgestuurd donderdag 11 mei terug
Da's wel heel erg snel. Hoop de mijne toch weer terug te krijgen. Mis het....
Quoten: Origineel geplaatst door meendering op 21 Mei 2006
correctie sorry, heb hem de 8ste opgestuurd en de18de terug gekregen.. keer er op de agenda een weekje naast.. sorry,
correctie sorry, heb hem de 8ste opgestuurd en de18de terug gekregen.. keer er op de agenda een weekje naast.. sorry,
-
- Forum-lid
Vandaag een briefje op de mat van de TPG.
Had ze gisteren nog aan de lijn, ze konden me niet veel vertellen.
Volgens hem was het erg druk bij Polar, hopen dat mn teller weer goed is. Hoop niet dat ze er een andere batterij in hebben gezet. Dat werkte nl. niet.
Had ze gisteren nog aan de lijn, ze konden me niet veel vertellen.
Volgens hem was het erg druk bij Polar, hopen dat mn teller weer goed is. Hoop niet dat ze er een andere batterij in hebben gezet. Dat werkte nl. niet.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
het moet wel kunnen, ben het gister nog in de gebruiksaanwijzing tegengekomen. Weet alleen niet meer uit m'n hoofd waar het stond. Het is is dacht ik in het instellingen menu te vinden onder bike set of cycling set.