Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 20 feb 2005 13:09

Blokzijl en omgeving fiets ik ook erg veel, beulakker, St.jansklooster, Giethoorn, vollehoven, weerribbe.


gerardridley2
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 29 jan 2005 18:50

gerardridley2 20 feb 2005 13:18

Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 20 Februari 2005

Blokzijl en omgeving fiets ik ook erg veel, beulakker, St.jansklooster, Giethoorn, vollehoven, weerribbe.

Daar kun je ook fantastisch schaatsen maar ja moet er wel ijs liggen!
Ridley rides up!

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 feb 2005 14:06

Quote: Origineel geplaatst door gerardridley2 op 20 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 20 Februari 2005Blokzijl en omgeving fiets ik ook erg veel, beulakker, St.jansklooster, Giethoorn, vollehoven, weerribbe.



Daar kun je ook fantastisch schaatsen maar ja moet er wel ijs liggen!





Klopt, supermooi daar. 't Is al wel tijdje geleden sinds ik daar tussen de rietkragen door heb geschaatst alleen...

Ik wilde vandaag dus een trainingswedstrijdje gaan rijden, en het weer zag er redelijk droog en stabiel uit, had ik net mijn mega-ontbijt op, begon het keihard te sneeuwen... Nog even aangekeken, en het toen maar opgegeven en weer ff op bed gaan liggen. Ben nu nog steeds misselijk van het ontbijt...

Gebruikersavatar
levensnevel
Forum-lid
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 okt 2004 23:41

Gebruikersavatar levensnevel 20 feb 2005 15:29

Net terug van een rondje VoornePutten. Ging weg met zon en kwam terug met zon. Tussendoor 2x een fikse regenbui en 1x een leuke hagelbui mogen meemaken,zeiknatte wegen dus.
Toen ik weer binnenstapte vroeg moeders de vrouw of ik was was wezen cyclecrossen. Dankzij m'n KoMo regenbenen en Bdrietjes het geen moment koud gehad.
Niets of niemand zegt dat het echt moet.
En toch,of juist daarom,wil ik het beleven ....
.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 feb 2005 16:00

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Februari 2005

Ik wilde vandaag dus een trainingswedstrijdje gaan rijden, en het weer zag er redelijk droog en stabiel uit, had ik net mijn mega-ontbijt op, begon het keihard te sneeuwen... Nog even aangekeken, en het toen maar opgegeven en weer ff op bed gaan liggen. Ben nu nog steeds misselijk van het ontbijt...

Watje :P Ik heb gewoon trainingswedstrijd gereden. Regende in Tiel niet eens. Wel was iedereen wit na afloop, niet van de sneeuw maar van het zout
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 20 feb 2005 16:21

Nou, ik moest door de sneeuw erna toe fietsen en dan nog eens daar kijken hoe het weer zich ging ontwikkelen. Was ook nog een dikke kans dattie afgelast zou gaan worden. Als ik nou met de auto erna toe was gereden had ik lekker met de verwarming hoog het een en ander kunnen afwachten, maarja...

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 21 feb 2005 00:05

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 20 Februari 2005
Quote: Origineel geplaatst door gerardridley2 op 20 Februari 2005
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 20 Februari 2005Blokzijl en omgeving fiets ik ook erg veel, beulakker, St.jansklooster, Giethoorn, vollehoven, weerribbe.





Daar kun je ook fantastisch schaatsen maar ja moet er wel ijs liggen!







Klopt, supermooi daar. 't Is al wel tijdje geleden sinds ik daar tussen de rietkragen door heb geschaatst alleen...

Ik wilde vandaag dus een trainingswedstrijdje gaan rijden, en het weer zag er redelijk droog en stabiel uit, had ik net mijn mega-ontbijt op, begon het keihard te sneeuwen... Nog even aangekeken, en het toen maar opgegeven en weer ff op bed gaan liggen. Ben nu nog steeds misselijk van het ontbijt...



Woon idd al 6 jaar op 10 minuten van de weerribbe, heb er helaas nog nooit geschaatst. Vandaag na de sneeuwbui van 9:15 lekker 2 uur in het kuinrebos wezen modderen, in de zon! heerlijk.

clarien
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 09 jan 2005 17:11

clarien 23 feb 2005 01:07

Vandaag een onverwachtse vrije dag... dus de polder in gefietst. Was wel super met die sneeuw en noordoosterwind... Vanuit Bussum over Eemnes naar het Nijkerkernauw en over Almere en Weesp weer terug...
Na Eemnes 20 km wind op kop, geen boom of huis te bekennen... Toch heb ik hem liever pal tegen dan van opzij, op die smalle dijkjes werd ik door de harde rukwinden van opzij bijna van het talud geblazen.... Wind op kop is eerlijker, dat is tenminste een strijd van man tot man... 
Ben precies 1 wielrenner tegen gekomen. Een vrouw!! Zij dacht precies hetzelfde als ik.... mannen zie je natuurlijk niet met dit weer! ;-)

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 23 feb 2005 10:00

Mannen....we happen niet!

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 23 feb 2005 10:36

Quote: Origineel geplaatst door Clarien op 23 Februari 2005
Vandaag een onverwachtse vrije dag... dus de polder in gefietst. Was wel super met die sneeuw en noordoosterwind... Vanuit Bussum over Eemnes naar het Nijkerkernauw en over Almere en Weesp weer terug...Na Eemnes 20 km wind op kop, geen boom of huis te bekennen... Toch heb ik hem liever pal tegen dan van opzij, op die smalle dijkjes werd ik door de harde rukwinden van opzij bijna van het talud geblazen.... Wind op kop is eerlijker, dat is tenminste een strijd van man tot man... Ben precies 1 wielrenner tegen gekomen. Een vrouw!! Zij dacht precies hetzelfde als ik.... mannen zie je natuurlijk niet met dit weer! ;-)




Goed hoor!
Ik mijd zelf liever dat stuk van het nieuwe land...het is zo saai daar. Als ik bij Huizen en Eemnes de Stichtse brug oversteek word ik erg zwaarmoedig. Liever rij ik vanaf Hilversum naar de Heuvelrug. Ook al vanwege de wind

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 27 feb 2005 13:11

Vandaag werkelijk ongekend lekker op de mtb weze fietsen, lekker vroeg weggegaan met de jongens en in de verse sneeuw met een zonnetje op je dak was het echt super!

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 27 feb 2005 13:48

JA , in Eerde ( NBr )een Toertocht van 46,5 km gereden , ging vandaag beter dan de laatste weken , maar het wordt weer tijd dat ik de weg weer op kan en dat dan het zout weg is gespoeld.

It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

Plaats reactie