grappig filmpje
...
Laatst gewijzigd door _Marco op 12 aug 2014 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Knap lullig._Marco schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/6612137 ... boaro.html
Hij revancheerde zich wel lekker door de dag erna alsnog de etappe te winnen.Roel1908 schreef:Knap lullig._Marco schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/6612137 ... boaro.html
Leip! Heb je ook een link naar het filmpje?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Staat geen snelheid bij, maar ik schat in dat ze de 60 niet halen; de helling ziet er niet zo steil uit (eerder 7% dan 12% bedoel ik, blijft lastig inschatten natuurlijk op video), en ze staan rechtop op hun skateboard. Frontaal oppervlak is dan groter dan wanneer ik met de handjes op het stuur afdaal, en mijn ervaring is dat ik met een medium helling dan de 60 niet haal zonder bijtrappen...
Blijft natuurlijk wel achterlijk hard voor een skateboard
Blijft natuurlijk wel achterlijk hard voor een skateboard
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond
- Pap in de benen
- Forum-lid
Maar om met 60 km per uur je plank dwars op de weg te zetten! (zie 1:25). Brrr. Ik heb dit soort gasten ook voorbij zien komen in de Pyreneeën.
Hier doen ze de 'hard core' variant, dwz ze hebben geen 6 wielen en schoen klemmen. Vaak zitten er 2 meedraaiende wielen midden onder de plank. Die gasten zie je ook niet de weg aanraken met hun handen, zoals hier.
Hier doen ze de 'hard core' variant, dwz ze hebben geen 6 wielen en schoen klemmen. Vaak zitten er 2 meedraaiende wielen midden onder de plank. Die gasten zie je ook niet de weg aanraken met hun handen, zoals hier.
- arnoudrace
- Forum-lid
Wat een lef: op een snowboard ok, maar op openbare weg.... Tegemoetkomende auto? Mafketels
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Wat riep die gast nu eigenlijk?Zorro schreef:Thomas Voeckler n'a pas apprécié
-
- Forum-lid
h*ly cr*p, dat scheelt weinig
Z'n hartslagmetertje zal wel op hol zijn geslagen
Z'n hartslagmetertje zal wel op hol zijn geslagen