Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Geen idee, vind het maar een raar verhaal.jsprbcn schreef:je zou het haast denken, hoe registreer je een rit van enkel 0,8Km?Vizionary schreef:Misschien gebruikt hij wel digital epo
edit: ik heb een opmerking geplaatst onder zijn laatste rit.
-
- Forum-lid HC
Nee,want als dat iemand doet dan kun je dat zien.Vizionary schreef:Misschien gebruikt hij wel digital epo
Zet hij niet gewoon zijn computertje pas aan vlak voor een segment?
Ik zelf ben een strava n00b, en vroeg me altijd af hoe zoveel mensen toch zoveel KOMs kunnen hebben, maar nu snap ik dat wel
Ikzelf heb er welgeteld ééntje, door een brug hard op te fietsen, maar misschien helpt het ook niet mee dat op mijn vaste rondjes figuren als ene Luca T hun rondjes rijden (en wellicht moet ik mijn ambitie om een KOM te halen op het kopje van Bloemendaal ook maar even laten varen...)
Ik zelf ben een strava n00b, en vroeg me altijd af hoe zoveel mensen toch zoveel KOMs kunnen hebben, maar nu snap ik dat wel
Ikzelf heb er welgeteld ééntje, door een brug hard op te fietsen, maar misschien helpt het ook niet mee dat op mijn vaste rondjes figuren als ene Luca T hun rondjes rijden (en wellicht moet ik mijn ambitie om een KOM te halen op het kopje van Bloemendaal ook maar even laten varen...)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dat hoeft toch niet. Even op je gemakje de gewenste route fietsen (10km/h), met een programmaatje de tijden aanpassen (tijd tussen 2 punten 4 keer verkorten) en uploaden maar. Zit je zo aan de gewenste 40 km/h.ericpeters schreef:Nee,want als dat iemand doet dan kun je dat zien.Vizionary schreef:Misschien gebruikt hij wel digital epo
Ik heb nog nooit met GPX bestanden geklooid, maar het format ziet er niet zo moeilijk uit om een simpel programmaatje daar voor te schrijven.
Of je daar nou zelf happy van wordt?
bestaat al:Bauke schreef:Dat hoeft toch niet. Even op je gemakje de gewenste route fietsen (10km/h), met een programmaatje de tijden aanpassen (tijd tussen 2 punten 4 keer verkorten) en uploaden maar. Zit je zo aan de gewenste 40 km/h.ericpeters schreef:Nee,want als dat iemand doet dan kun je dat zien.Vizionary schreef:Misschien gebruikt hij wel digital epo
Ik heb nog nooit met GPX bestanden geklooid, maar het format ziet er niet zo moeilijk uit om een simpel programmaatje daar voor te schrijven.
Of je daar nou zelf happy van wordt?
http://www.digitalepo.com/
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Ik gebruik strava alleen voor echte bergjes en heuveltjes te doen. om te kijken hoe ver het staat met klimmen en of er verbeteringen zijn. niet zozeer om de snelste te zijn, alowel, als het kan doe ik het wel :p
maar ik ga zeker geen onnodige risico's nemen om even mijn naam te zien op een website.
Het is toch wel best triest dat sommige mensen alleen maar KOM'S rijden (Ik deed het vroeger ook wel eens) maar geen echte ritten. en dan ook nog hun bestandjes vervalsen om daar op de eerste plek te staan.
maar ik ga zeker geen onnodige risico's nemen om even mijn naam te zien op een website.
Het is toch wel best triest dat sommige mensen alleen maar KOM'S rijden (Ik deed het vroeger ook wel eens) maar geen echte ritten. en dan ook nog hun bestandjes vervalsen om daar op de eerste plek te staan.