Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2012

ever
Forum-lid

Gebruikersavatar ever 25 sep 2012 17:54

mr.chrono schreef:Lubberding? Je bedoeld waarschijnlijk dat andere lid van Farce Majeure; Gert Jacobs.
Hij heeft het ook over Teun als hij het over de bondscoach heeft, dat is echter LEO van Vliet en niet TEUN van Vliet....

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 25 sep 2012 18:00

pinarello schreef:De wegkapitein denkt er anders over en geeft em gelijk: http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... abo__.html
Dan moet je toch echt nog eens teruglezen waarom ik Van Vliet ongeschikt vind. Dat heeft namelijk niets te maken met de punten die Kroon aanhaalt (die heeft het over de sfeer binnen de raboploeg en ik heb het over de manier waarop Van Vliet zijn functie als bondscoach invult).
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Chevalierr
Forum-lid

Chevalierr 25 sep 2012 18:15

Zondag ben ik ook bij het wk geweest en veel foto,s daar gemaakt, wat een sfeer zeg langs de kant van de weg echt geweldig.
Belgen met een grote tv achter in de bus , en catering voor hunzelf.
Ik had mijn gewone fiets meegenomen in de trein dus ik kon overal heen. Langs de weg tussen Bemelen en de Daalhemmerweg bij de molen
bij gasthuis heb ik me wel vermaakt en kon daar een beetje langs het parcours staan. De foto, s die ik heb gemaakt daar laat ik er nu een paar van zien.

Er ging nog een poolse wielrenner van vacansoleil Tomasz Marczynski en Taylor Phinney onderuit voor mijn neus phinney kwam in het gras maar daar was ook een dijkje en kwam met zijn pedaal tegenaan hij viel en de vacansoleil renner viel over hem heen, die ging uiteindelijk de ziekenwagen in en de amerikaan kon verder daar heb ik ook nog foto,s van ik stond op die wal/dijkje dus ik kon het goed zien.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 25 sep 2012 18:25

Kroon negatief over Rabobank? De ploeg waarbij hij tot grote frustratie nooit voor 'vol' werd aangezien en zich meestal moest schikken? Goh, wat een verrassing.

De sfeer bij Rabobank is anders dan bij Saxo??? Wow, nog zo'n verrassing. Of zal het bij Greenedge ook anders zijn? En bij Sky?

Kroon bondscoach? Ik denk even terug aan hoe vaak Kroon gewezen heeft naar zijn uitsteeeeekende benen als hij weer eens zogenaamd klem zat in een eindsprint, lek reed of gevallen was tijdens een koers...

roodhoofd
Forum-lid

roodhoofd 25 sep 2012 18:37

mr.chrono schreef:Lubberding? Je bedoeld waarschijnlijk dat andere lid van Farce Majeure; Gert Jacobs.

Van Vliet dient zijn borrelpraat te bewaren voor bij de borrel en zijn kritiek op de Raborenners intern te bespreken met die bewuste renners voordat hij dat naar buiten brengt, als hij dat al naar buiten zou moeten brengen.
Je hebt gelijk. Beetje een dom foutje... heb het gewijzigd.

pinarello
Forum-lid

pinarello 25 sep 2012 19:22

timo2.0 schreef:
pinarello schreef:De wegkapitein denkt er anders over en geeft em gelijk: http://www.telegraaf.nl/telesport/wiele ... abo__.html
Dan moet je toch echt nog eens teruglezen waarom ik Van Vliet ongeschikt vind. Dat heeft namelijk niets te maken met de punten die Kroon aanhaalt (die heeft het over de sfeer binnen de raboploeg en ik heb het over de manier waarop Van Vliet zijn functie als bondscoach invult).
Dan moet je eens teruglezen waarom Kroon de bondscoach wel geschikt vind. Dat heeft nl niets te maken met de punten die jij aanhaalt ;)

Maar jij mag de bondscoach best ongeschikt vinden hoor :D ;)

pinarello
Forum-lid

pinarello 25 sep 2012 19:23

litespeed schreef:Kroon negatief over Rabobank? De ploeg waarbij hij tot grote frustratie nooit voor 'vol' werd aangezien en zich meestal moest schikken? Goh, wat een verrassing.

De sfeer bij Rabobank is anders dan bij Saxo??? Wow, nog zo'n verrassing. Of zal het bij Greenedge ook anders zijn? En bij Sky?

Kroon bondscoach? Ik denk even terug aan hoe vaak Kroon gewezen heeft naar zijn uitsteeeeekende benen als hij weer eens zogenaamd klem zat in een eindsprint, lek reed of gevallen was tijdens een koers...
Breukink dan maar? ;)

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 25 sep 2012 19:24

Alsof je de telegraaf serieus mag nemen :D :D
Less is bore

dc
Forum-lid

dc 25 sep 2012 19:35

pinarello schreef: Breukink dan maar? ;)
Ok, dat is een post die me doet grinniken :D

*Thumb up!*

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 25 sep 2012 19:43

pinarello schreef:Dan moet je eens teruglezen waarom Kroon de bondscoach wel geschikt vind. Dat heeft nl niets te maken met de punten die jij aanhaalt ;)
Citaat? Want ik zie het nergens
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

pinarello
Forum-lid

pinarello 25 sep 2012 19:50

timo2.0 schreef:
pinarello schreef:Dan moet je eens teruglezen waarom Kroon de bondscoach wel geschikt vind. Dat heeft nl niets te maken met de punten die jij aanhaalt ;)
Citaat? Want ik zie het nergens
Tja hoe kan je dan wel reageren :roll:

Maar verder ga ik hier niet met je over in discussie want jij vind em niet geschikt en ik wel. Mooi toch ;)

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 25 sep 2012 19:58

pinarello schreef:Maar verder ga ik hier niet met je over in discussie want jij vind em niet geschikt en ik wel. Mooi toch ;)
Jij doet niet anders dan enkel poneren. Je kan toch aangeven waarom je hem zo geschikt vindt? Wat is er zo goed aan het publiekelijk afvallen van vele renners waarmee je de komende vier jaar nog vaak zou moeten gaan werken? Wat is er zo goed aan het zeer selectief afvallen van renners (stomtoevallig Rabo-renners) en 'falende' renners (Terpstra, Westra) totaal ontzien? Wat is er zo goed aan om dit publiekelijk te spelen en niet intern?

Plaats reactie