Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Praatprogramma's rondom de Tour

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39685
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 19 jul 2013 21:34

rhino7 schreef:Ben benieuwd of Wilfredje vanavond nog door het stof gaat.

http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... Itemid=282
Niet echt: vol in se tegenaanval met Snor en ook nog ff de eigen collega afzeiken..... Erg sneu dit!
Less is bore

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 19 jul 2013 21:41

Ik dacht dat de ruzie tussen snorremans en Genee het grote dieptepunt in onze vaderlandse tv-geschiedenis was. Maar ze hebben zich vandaag weer overtroffen met hun tokkiegedrag. Denken ze nou heus dat Nederland daar op zit te wachten? Het jammere is dat ze ook een aantal goede uitzendingen hebben gehad, met dank aan Eddy en Michael.

Het wordt hoog tijd dat die zeiksnor richting het bejaardentehuis vertrekt...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 19 jul 2013 21:46

elefantino schreef:
rhino7 schreef:Ben benieuwd of Wilfredje vanavond nog door het stof gaat.

http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... Itemid=282
Na eerder al de karaktermoord op Hilaire kan ik me voorstellen dat ze bij Vacansoleil Genee & co. even zat zijn.
Nee, die irritante snor kaatst de bal terug en geeft Marcel Maijer de schuld. Alsof die snor zo interger en correct is. Het is dat ik nog moet eten anders was alles er nu uitgekomen.

Wat een kwal van een vent die snor. Waarom komt die kwal uberhaupt te pas en te onpas aan tafel. Er moet toch wel iets anders te vinden zijn.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Vizionary
Forum-lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 17 jul 2013 23:31
Locatie: Limburg België

Vizionary 20 jul 2013 12:49

Ik zag gisteren op het VTM nieuws hier in België ook nogal een blunder.
Er stond dat Sagan de bollentrui had en Froome de groene en de gele trui. :lol:
Afbeelding
Klopt volgens mij niet helemaal ;)

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 20 jul 2013 14:27

zorroi schreef:
elefantino schreef:
rhino7 schreef:Ben benieuwd of Wilfredje vanavond nog door het stof gaat.

http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... Itemid=282
Na eerder al de karaktermoord op Hilaire kan ik me voorstellen dat ze bij Vacansoleil Genee & co. even zat zijn.
Nee, die irritante snor kaatst de bal terug en geeft Marcel Maijer de schuld. Alsof die snor zo interger en correct is. Het is dat ik nog moet eten anders was alles er nu uitgekomen.

Wat een kwal van een vent die snor. Waarom komt die kwal uberhaupt te pas en te onpas aan tafel. Er moet toch wel iets anders te vinden zijn.
Toch heeft hij wel gelijk, maar of ze dat nu in de uitzending moeten zeggen. Vind het ook een storm in een glas water!

papsnoetn01
Forum-lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:06
Locatie: almelo

papsnoetn01 20 jul 2013 14:45

zorroi schreef:...

Nee, die irritante snor kaatst de bal terug en geeft Marcel Maijer de schuld. Alsof die snor zo interger en correct is. Het is dat ik nog moet eten anders was alles er nu uitgekomen.

Wat een kwal van een vent die snor. Waarom komt die kwal überhaupt te pas en te onpas aan tafel. Er moet toch wel iets anders te vinden zijn.
Derksen kappitelde m.i. onterecht Marcel Mayer in zijn journalistieke hoedanigheid. Mayer deed een feitenrelaas m.b.t. de gebeurtenissen en Derksen meende hem te kijk te moeten zetten door te stellen dat niemand in zijn (Mayers) visie geïnteresseerd was. De man beschikt blijkbaar over weinig zelfreflectie, anders zou hij beseffen dat dat ook voor hem geldt.
Het is jammer dat het na een aantal veelbelovende afleveringen TdJ weer terugvalt naar een soort van Koffietijd-niveau, waarin men rustig keuvelend naar het eind toekabbelt.
Het zou Genee sieren als hij het fatsoen kon opbrengen alsnog zijn excuses te maken of in elk geval aan te geven waar de miscommunicatie heeft plaatsgevonden i.p.v. schouderophalend Vacansoleil alsook zijn eigen collega in de hoek te zetten.

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5231
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 20 jul 2013 15:03

Genee deed toch niet veel fout? Gisteren probeerde hij derksen ook een beetje in te dammen.
En ieder programma zou dit soort dingen vertellen. Excuses hierover is mi niet nodig. Want ik vermoed dat er ook echt ruzie is geweest, papa van Poppel wilde dat zn zoon bleef en Aart niet.

papsnoetn01
Forum-lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:06
Locatie: almelo

papsnoetn01 20 jul 2013 15:38

Het is maar een dunne scheidslijn die er loopt tussen zakelijk en privé juist omdat het zijn zoon betreft. Wij -het publiek- hoeven ook niet alle details te kennen, daarom gaat het mij te ver om Marcel Mayer een gebrek aan integriteit en/of beroepsethiek te verwijten. Wat Genee fout deed was dat hij Derksen maar liet raaskallen en geen poging deed het conflict in de kiem te smoren, ik heb in ieder geval niets in die richting gezien. Naar Mayer toe alleszins oncollegiaal.

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 20 jul 2013 17:34

Maar het ergste is nog dat je maar een Cannondale zal bezitten. En dan zit daar bromsnor triomfantelijk te verkondigen dat hij er ook op rijdt. En dan heb je zomaar opeens een tokkiefiets in de schuur staan :D :D :D
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

arend71
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 12 mar 2012 14:19

arend71 21 jul 2013 16:26

Zit wagendorp gisteravond in de avondetappe gewoon reclame voor Rapha te maken. 8-) Hoewel ik niet denk dat Rapha zoiets zou moeten willen :mrgreen:

nr071
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 08 sep 2010 22:26

nr071 21 jul 2013 16:58

Ik vond eerlijk gezegd dat shirt zijn beste bijdrage... (Maar ik moet bekennen dat ik W een boomvrucht vind en verslingerd ben aan Rapha shirts).

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 21 jul 2013 17:31

Nu op Canvas (ik liep te zappen en liep er tegenaan) http://www.tvgids.nl/programma/14865424 ... n_de_Tour/

Dju....bijna voorbij.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie