Tour 2015
Bij een rotonde. Hij werd eraf gereden, remde en had vervolgens Leezer erbovenop en Ten Dam. Of in een iets andere volgorde
Maar welke rotonde precies kan ik je niet vertellen, ben daar niet bekend. De beelden zijn vast nog wel te vinden.
Maar welke rotonde precies kan ik je niet vertellen, ben daar niet bekend. De beelden zijn vast nog wel te vinden.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Fabian Cancellara rijdt vandaag voor de negentwintigste keer in het geel en hij heeft 8 etappe overwinningen behaald in de tour de france. Uiteraard is hij ook mede kopman bij Trek. Zijn staat van dienst in de tour is vele malen groter dan die van Mollema.ThijsvdnBerg schreef: Hoe groot der Fabian ook is, ik heb moeite met die ontbrekende teaminstelling en als kopman zou ik daar al helemaal niet blij mee zijn.
En wat had Cancellara dan moeten doen? Hij was in de gelegenheid en had Mollema toch echt niet kunnen helpen. Pakken die kans en Etixx/Lefévère geel en groen laten worden dat ze, doordat Cavendish de derde plek miste door zijn benen stil te houden, tevens het geel voor Martin mist.vantheman schreef:Fabian Cancellara rijdt vandaag voor de negentwintigste keer in het geel en hij heeft 8 etappe overwinningen behaald in de tour de france. Uiteraard is hij ook mede kopman bij Trek. Zijn staat van dienst in de tour is vele malen groter dan die van Mollema.ThijsvdnBerg schreef: Hoe groot der Fabian ook is, ik heb moeite met die ontbrekende teaminstelling en als kopman zou ik daar al helemaal niet blij mee zijn.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hij is helemaal niet gevallen in Spijkenisse.TumTumTum schreef:Weet iemand trouwens waar die valpartij bij Spijkenisse precies gebeurd is? Ik moet die plek goed kennen.
Vandaag duimen voor Dumoulin.
Het was in Hoogvliet, ter hoogte van de rotonde bij het kerkje op de aanloop naar de Spijkenisserbrug.
Cavendish op Twitter:
https://twitter.com/MarkCavendish/statu ... 17/photo/1
Ik wil graag dit platform gebruiken om mijn mening te verkondigen
Op zijn eigen foto zie je duidelijk dat hij het laat lopen, niet zijn voorwiel nog even er in duwt.
Wat een drol
Zegt ie ook nog eens "look at this photo""Kijk eens. Als ik de derde plaats had kunnen vasthouden, had ik ook kunnen winnen"
"Sommige imbecielen denken dat wielrennen een computerspelletje is. Het probleem is alleen dat ze op tv en sociale media een platform krijgen om hun mening te verkondigen. Ik baal enorm voor Tony Martin. En André Greipel, gefeliciteerd."
https://twitter.com/MarkCavendish/statu ... 17/photo/1
Ik wil graag dit platform gebruiken om mijn mening te verkondigen
Op zijn eigen foto zie je duidelijk dat hij het laat lopen, niet zijn voorwiel nog even er in duwt.
Wat een drol
eens met Copperzz, Cav laat t echt lopen en daarmee loopt Martin t geel mis. Elke sprinter weet toch dat je tot voorbij de lijn moet sprinten, of in ieder geval een 'bike lunge' zou moeten doen om het maximale er uit te slepen.
Dat ie dat zelf niet toegeeft dat ie een fout heeft gemaakt geeft alleen maar aan wat een slechte verliezer hij is.
Dat ie dat zelf niet toegeeft dat ie een fout heeft gemaakt geeft alleen maar aan wat een slechte verliezer hij is.
Het probleem met Cavendish is dat hij weinig zelfkritiek heeft (maar misschien is dat ook de reden dat het alfa mannetje zo veel gewonnen heeft). In het verleden waren de valpartijen die hij duidelijk veroorzaakte ook nooit zijn schuld. En afgeven op sociale media en in dezelfde tweet sommige mensen imbecielen noemen is ook niet echt slim.
Wat ik op de foto zie zijn drie renners die zichzelf totaal geven tot de finish en nog een laatste jump geven en één renner die toekijkt.
Wat ik op de foto zie zijn drie renners die zichzelf totaal geven tot de finish en nog een laatste jump geven en één renner die toekijkt.
Jonge jonge, Verhoeven die zn rijders minder slim noemt. Niet echt aardig en hij is toch verantwoordelijk voor het systeem met zoveel kopmannen?
The chaos ensued after a crash involving Kelderman on a roundabout, shortly after the sprint line in Rotterdam midway through the stage. “Laurens and Tom Leezer were involved in that crash too,” Verhoeven explained. “Three men stopped to wait for them afterwards, but they left our other front man, Robert [Gesink], alone. That’s a mistake. I don’t get the thing that four men waited there. It was with good intentions, for sure, because Wilco is a front man too, but it isn’t clever.”
http://www.cyclingnews.com/news/tour-de ... n-stage-2/
The chaos ensued after a crash involving Kelderman on a roundabout, shortly after the sprint line in Rotterdam midway through the stage. “Laurens and Tom Leezer were involved in that crash too,” Verhoeven explained. “Three men stopped to wait for them afterwards, but they left our other front man, Robert [Gesink], alone. That’s a mistake. I don’t get the thing that four men waited there. It was with good intentions, for sure, because Wilco is a front man too, but it isn’t clever.”
http://www.cyclingnews.com/news/tour-de ... n-stage-2/
- Matthijs1973
- Forum-lid
ik las ergens dat ze met 2 auto's tegelijk een aantal nieuwe fietsen moesten wisselen en dat er zodoende geen radio-instructies gegeven konden worden. Al met al...met een tijdrit doen de rijders het prima (als ze geen begeleiding nodig hebben) en tijdens de eerste de beste 'lastige' etappe is het drama (als ze wel instructies nodig hebben)...wie is er nou niet zo slim bezig? (roeptoeter ik vanaf de zijlijn op de luie bank )
Laatst gewijzigd door Matthijs1973 op 06 jul 2015 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.