Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
[quote="andre breda"]startnummer is binnen 497! Goed geregeld en route..[/quote]
Mag ik vragen hoe je dat weet? Ik heb namelijk ook via En Route geboekt maar tot op heden vind ik mijn naam niet terug op de deelnemerslijst(en). Overigens, hoeveel lijsten zijn er wel niet? En allen met een andere inhoud...
Mag ik vragen hoe je dat weet? Ik heb namelijk ook via En Route geboekt maar tot op heden vind ik mijn naam niet terug op de deelnemerslijst(en). Overigens, hoeveel lijsten zijn er wel niet? En allen met een andere inhoud...
-
- Forum-lid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:39
[quote="Remmiedepemmie"][quote="andre breda"]startnummer is binnen 497! Goed geregeld en route..[/quote]
Mag ik vragen hoe je dat weet? Ik heb namelijk ook via En Route geboekt maar tot op heden vind ik mijn naam niet terug op de deelnemerslijst(en). Overigens, hoeveel lijsten zijn er wel niet? En allen met een andere inhoud...
[/quote]
Ik heb een mail gestuurd naar En Route om te vragen hoe zij mijn doktersverklaring wilde hebben. Ik heb gelijk gevraagd wat mijn startnummer is...
Mag ik vragen hoe je dat weet? Ik heb namelijk ook via En Route geboekt maar tot op heden vind ik mijn naam niet terug op de deelnemerslijst(en). Overigens, hoeveel lijsten zijn er wel niet? En allen met een andere inhoud...
[/quote]
Ik heb een mail gestuurd naar En Route om te vragen hoe zij mijn doktersverklaring wilde hebben. Ik heb gelijk gevraagd wat mijn startnummer is...
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
Bedankt, Andre! Dat scheelt weer een lamme vinger vanwege het continu drukken op F5...
@Andre Breda heb jij de cyclo al eerder reden en dus resultaten overhandigd, zodat je zo'n goed startnummer hebt? Ik heb ook maar via de mail een aanvraag gedaan, ik ben benieuwd.
Edit:
Ik heb startnummer 4811. Ben benieuwd of dit ook inhoud dat ik ook echt helemaal achteraan begin. Theoretisch kan ik meer mensen in halen dan dat er mensen mij inhalen.
Edit:
Ik heb startnummer 4811. Ben benieuwd of dit ook inhoud dat ik ook echt helemaal achteraan begin. Theoretisch kan ik meer mensen in halen dan dat er mensen mij inhalen.
-
- Forum-lid
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 01 mei 2010 14:39
[quote="Forcevelo"]@Andre Breda heb jij de cyclo al eerder reden en dus resultaten overhandigd, zodat je zo'n goed startnummer hebt? Ik heb ook maar via de mail een aanvraag gedaan, ik ben benieuwd.
Edit:
Ik heb startnummer 4811. Ben benieuwd of dit ook inhoud dat ik ook echt helemaal achteraan begin. Theoretisch kan ik meer mensen in halen dan dat ik er mensen mij inhalen.[/quote]
Vorig jaar heb ik Les Trois Ballons gereden. Een mede fietsgenoot heeft de Marmotte vaker gereden.
Hahah mooie quote.. ik kan in principe alleen maar ingehaald worden...
Edit:
Ik heb startnummer 4811. Ben benieuwd of dit ook inhoud dat ik ook echt helemaal achteraan begin. Theoretisch kan ik meer mensen in halen dan dat ik er mensen mij inhalen.[/quote]
Vorig jaar heb ik Les Trois Ballons gereden. Een mede fietsgenoot heeft de Marmotte vaker gereden.
Hahah mooie quote.. ik kan in principe alleen maar ingehaald worden...
2845
via enroute ... losse inschrijving. Lijsten zijn al wel naar de organisatie gestuurd door enroute, maar nog niet verwerkt..
weet iemand wat het voor mij inhoud met dit startnummer ?? Een van de voorste vakken ?? Hoeveel startvakken zijn er .. ?
via enroute ... losse inschrijving. Lijsten zijn al wel naar de organisatie gestuurd door enroute, maar nog niet verwerkt..
weet iemand wat het voor mij inhoud met dit startnummer ?? Een van de voorste vakken ?? Hoeveel startvakken zijn er .. ?
Lees de startpost.
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
# 493
Het zwaarste deel van de tocht is mij al duidelijk, 7 uur 's ochtends starten...
Het zwaarste deel van de tocht is mij al duidelijk, 7 uur 's ochtends starten...
... En je zult nog wel iets vroeger op moeten
Ook dat kun je natuurlijk trainen. Als ik in de Ardennen een toertocht ga rijden sta ik ook om 5 uur op, heb daar vreemd genoeg nooit een probleem mee terwijl ik normaal toch lastig opsta (zeker nu met de zomertijd...)
Ook dat kun je natuurlijk trainen. Als ik in de Ardennen een toertocht ga rijden sta ik ook om 5 uur op, heb daar vreemd genoeg nooit een probleem mee terwijl ik normaal toch lastig opsta (zeker nu met de zomertijd...)
Prima startnummer Remmiedepemmie! Zo vroeg mogelijk starten is wel fijn (bij Marmotte is dat 7 uur), scheelt toch weer wat met de hitte in de middag (want je bent bij gelijke snelheid eerder bij de finish dan latere starters).
Ik heb eigenlijk hetzelfde als havana, maar vroeg opstaan was vorig jaar echt geen probleem. Sterker nog, toen ik om 5 uur over de camping liep was deze nog uitgestorven. Dat had ik dan ook weer niet helemaal verwacht
De aanloop naar de Glandon is vlak dus hier kun je even lekker wakker worden. Meteen vlammen kan ook, want er zijn groepjes die hier meteen 50+ gaan rijden
Dit stuk van ongeveer 10 km. is trouwens het enige autovrije gedeelte van het parkoers. Niet dat dat mensen tegenhoudt op andere stukken op de verkeerde weghelft te fietsen, maar hier geeft het iets minder risico (alhoewel...).
Ik heb eigenlijk hetzelfde als havana, maar vroeg opstaan was vorig jaar echt geen probleem. Sterker nog, toen ik om 5 uur over de camping liep was deze nog uitgestorven. Dat had ik dan ook weer niet helemaal verwacht
De aanloop naar de Glandon is vlak dus hier kun je even lekker wakker worden. Meteen vlammen kan ook, want er zijn groepjes die hier meteen 50+ gaan rijden
Dit stuk van ongeveer 10 km. is trouwens het enige autovrije gedeelte van het parkoers. Niet dat dat mensen tegenhoudt op andere stukken op de verkeerde weghelft te fietsen, maar hier geeft het iets minder risico (alhoewel...).
-
- Forum-lid
- Berichten: 815
- Lid geworden op: 01 feb 2011 14:40
Trainen zal wel moeten, tegenwoordig sta ik zo'n uur of negen op. Inderdaad wel fijn dat een deel van de middaghitte wordt vermeden op deze manier. Zul je zien dat het pijpenstelen regent bij een graadje of vijf...
Over die auto's, in 1989 ging ik met mijn autootje nietsvermoedend even op de top van de Galibier kijken....komen er duizenden fietsers naar beneden! Jawel, op die dag werd de Marmotte verreden.
Over die auto's, in 1989 ging ik met mijn autootje nietsvermoedend even op de top van de Galibier kijken....komen er duizenden fietsers naar beneden! Jawel, op die dag werd de Marmotte verreden.