Giro 2016
Vanaf de startplaats naar Arabba is het al een dikke 800 meter klimmen. De bekkimming van de Campolongo is slechts 350 hms. Dit verklaart dus een verschil van 450 hms. En verder zal het wel de bekende Italiaanse overdrijving zijn. Niks van aantrekken en gewoon lekker kijken vanmiddag.
Wat bedoel je met extra muurtje? De Mur dl Giat? Die zit tegenwoordig ook in de DM.
Wat bedoel je met extra muurtje? De Mur dl Giat? Die zit tegenwoordig ook in de DM.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Staat ook niet in min top 100 favorieten beklimmingenmrcoffee schreef:Gelukkig hebben ook de profs geen plezier op de Giau.... Wat een slijtageslag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De afdaling staat dan weer wel hoog in mijn lijst met ervaringen. Ik had daar tijdens mijn 1e DM een topdag, liep zo soepel. Heerlijk vrij baan zonder auto's en gaan. Fijne daal!
Maar wat gaan die gasten toch absurd hard omhoog
Maar wat gaan die gasten toch absurd hard omhoog
Less is bore
De afdaling van de Giau richting Pocol is idd geweldig ik vond overigens het tweede gedeelte van de Falzarego ook nog knap lastig. En dan straks die afdaling richting San Cassiano gaat ook nog spektakel opleveren.
Heb niet getimed maar hoe hard hebben ze gereden op de Giau Daniël?
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Nibali naar de haaien nu hoop ik!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, niet getimed.mrcoffee schreef:De afdaling van de Giau richting Pocol is idd geweldig ik vond overigens het tweede gedeelte van de Falzarego ook nog knap lastig. En dan straks die afdaling richting San Cassiano gaat ook nog spektakel opleveren.
Falzarego vond ik lekker lopen, alleen dat laatste rechte stuk naar de top is serieus pittig.
Krijg weer helemaal zin om weer heen te gaan.
Jammer dat de DM zo belachelijk duur is via reisaanbieders. Ben 3x niet ingeloot dus ze zoeken het maar uit voorlopig.
Less is bore
Of Kruijswijk hier nu Maglia Rosa gaat halen of niet boeit in mijn optiek niet. Valverde overboord.
Tevens gaf Kruijswijk Nibali een flinke optater. Precies zoals ik eerder zei heeft hij gewacht en dan de KO uitgedeeld.
17 mei 2016 21:56
Tevens gaf Kruijswijk Nibali een flinke optater. Precies zoals ik eerder zei heeft hij gewacht en dan de KO uitgedeeld.
17 mei 2016 21:56
Zorro schreef:Ik vond die halve schuiver van Kruijswijk wel aardig. Zonder verder Majka erg aan te doen stabiliseerde die korte aanraking Kruijswijk nog net genoeg.
Kruijswijk rijdt echt als een sluipschutter mee. Mijn gevoel zegt dat hij gaat wachten totdat hij een goede demarrage ziet (of er zelf voor gaat), niemand mee kan, en erin mee gaat. Kruijswijk lijkt bergop gewoon erg goed en wacht zijn kansen af.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat Een Dag!!
En idd, fijn dat Piti overboord is.
En idd, fijn dat Piti overboord is.
Less is bore