NOS vs Sporza vs Eurosport
Net even Tour du jour geprobeerd, maar helaas, nog net niet in slaap gevallen.
(lag ook deels aan het feit dat ik gistermorgen al om 04.00 uur op pad was voor een ballonvaart in Friesland....)
(lag ook deels aan het feit dat ik gistermorgen al om 04.00 uur op pad was voor een ballonvaart in Friesland....)
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik geef Nolles voorlopig het voordeel van de twijfel. Zo slecht is het niet.
Wel moeten ze die nietszeggende straatinterviewtjes met Bredanaars per direct stilzetten. Het wordt tijd dat de media ophouden met zwakzinnigen belachelijk maken.
Wel moeten ze die nietszeggende straatinterviewtjes met Bredanaars per direct stilzetten. Het wordt tijd dat de media ophouden met zwakzinnigen belachelijk maken.
Nee, aan Nolles lag het niet, die is wel te pruimen.
Het was meer de aanwezigheid van Boogerd, Tjallingi en Corton die mijn aandacht al heel snel deed verslappen.
Dodelijk voorspelbaar.
Het was meer de aanwezigheid van Boogerd, Tjallingi en Corton die mijn aandacht al heel snel deed verslappen.
Dodelijk voorspelbaar.
Herhaal dit niet onnodig
Dat Genee imiteren was mij ook al opgevallen, maar dat was vooral de eerste uitzending. Geef het wat tijd en dan ontwikkelt hij wel zijn eigen stijl. Hij heeft in ieder geval wel de gunfactor wat mij betreft.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Tjallingi als gast en daar gaat je uitzending.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid
Kom hier nog even op terug. Bart Nolles doet het gewoon goed na een stroef begin. Leukste programma om naar te kijken tijdens de Tour.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.