Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heb het volgens mij wel eens ergens gemeld hoor. Google maar even op 'labrum laesie'.
Langdurig project
Langdurig project
Less is bore
-
- Forum-lid
Moeilijk, hè, Zorro, lezen?daniel1975 schreef:
Die blessure in mijn heup zijn we nu serieus aan het aanpakken en geen langdurige belasting is daar een onderdeel van. (Andere spiergroepen en coordinatie trainen). Dus mijn niveau is echt tranentrekkend nu
Een overzicht van de forumleden waarvan ik nu gegevens heb (in willekeurige volgorde):
Hanz Bé (nog onder voorbehoud)
Jac
Kilowatt
Gastheerg
TumTumTum
Wiliertoerist
hvg5776
fred404
markvanvos
monsieurpinot
deoudegek
monique70
klimman
JM_H
daclimber
ypuh
loos
Wolfhound32
Inclusief mijzelf nu 19 man/vrouw
Volgens mij mis ik nog:
havana
Criterion (beiden uit Groningen, welk een toeval!)
jupu1973
AmstelGoldRaas
Exclusief aanverwante artikelen en gastrijders toch een aanzienlijk peloton inmiddels.
Het is nu maandag en voorspelling is nog steeds gunstig. Ik denk wind O2, 24 graden, halfbewolkt. Spreek je zondag !daniel1975 schreef:Geloof die fantasten bij het KNMi nu maar gewoon NIET.
Hoewel,GG heeft zijn karma niet mee:
Gastheerg schreef:Roubaix nazomer 2014: geen droge draad aan m'n lijf maar mevrouw moest bij de brandweerkazerne zo nodig een kokertje zoeken
Limburg herfst 2015: redelijk weer maar flink afgekoeld toen de zon weg was. Toch even 15 minuten over straat zwalken
Voorjaar 2016: tijdens de Bakelandt Classic. Drijf, drijf, drijf nat en de douches lonken..........maar..........madam heeft andere plannen. Kokertje zoeken
Het is een SUST rit en ik heb er wel zin in. Ben benieuwd waar die grafheuvel is, ik zou het niet weten. Anders is een hunebed (paar grote flinten op elkaar) nog een mogelijkheid.TumTumTum schreef:ik voel me al zwakke schakel genoeg dus ik maar het heus niet nog erger.
older Budweiser
Nou zeg Walter G. Ik heb dat dus gewoon gemist. Hoef je niet zo te sneren.Walter G schreef:Moeilijk, hè, Zorro, lezen?daniel1975 schreef:
Die blessure in mijn heup zijn we nu serieus aan het aanpakken en geen langdurige belasting is daar een onderdeel van. (Andere spiergroepen en coordinatie trainen). Dus mijn niveau is echt tranentrekkend nu
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik denk niet dat Wlater G dat zo bedoeld
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tekst was hooguit wat onhandig
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
Zullen we het weer over fietsen hebben?
Neem aan dat GG de nodige foto's verzorgd?
Neem aan dat GG de nodige foto's verzorgd?
Ik ga m'n best doenSupergrover schreef:Neem aan dat GG de nodige foto's verzorgd?
-
- Forum-lid
Ik heb nog niemand gehoord over een GoPro, dus we gaan gewoon voor de foto's. Altijd leuk...
Hoewel ik zelf ook nog "onder voorbehoud" sta.... vinnik jammer! Had je graag de hand geschud.chrissiewizzie schreef:Mijn misschien-wellicht-onder-veel-voorbehoud wordt een no-go helaas. Ik ben wel in NL, maar ben die zondag helaas niet in de gelegenheid om de hele dag van huis te zijn.
Heel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's!
-
- Forum-lid
+1!
Ik probeer vanavond iedereen nog te mailen met de laatste versie van de gegevens en bestanden.
Was zeer zeker niet als sneer bedoeld.Zorro schreef:Nou zeg Walter G. Ik heb dat dus gewoon gemist. Hoef je niet zo te sneren.
Ik probeer vanavond iedereen nog te mailen met de laatste versie van de gegevens en bestanden.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Jammer chrissiewissie, wie moeten we nu in sky pakje op kop zetten?