Giro 2017
Het gaat me niet om de intentie, da's wel duidelijk....dario schreef:En wat is het verschil dan precies? Eddy (c.s.) slikte wat in zijn tijd voorhanden was; gebruikte hij geen epo, dan was dat louter omdat het nog niet bestond.
Van amfetaminen ga je niet harder fietsen, de pijngrens wordt wat verlegd.
Die middelen zijn al gebruikt sinds de vroege 20e eeuw.
De feitelijke invloed op het fysieke prestatievermogen is gering/ uberhaupt niet aanwezig.
Bij de middelen die sinds eind jaren '80 erin kwamen is dat aanzienlijk meer, hoewel er uiteraard ook tegenberichten zijn.
Hematocriet verhogen= prestaties verhogen
Testosteron+ groeihormonen= herstel bevorderen
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
dario schreef:Cantuccini, bij de koffie? Daar drink je toch gewoon een vinsanto bij?!
Klopt. Maar in de koffie ook lekker en als in nu al aan de vinsanto ga dan ga ik niet veel van de Blockhaus meekrijgen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eindelijk gaat het weer over de Giro
Less is bore
-
- Forum-lid
Ach Quintana zal wel winnen vandaag.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alsjeblieft zeg...... gun het velen, maar Q is zoooooo saai. Zeer onaantrekkelijke renner.
Less is bore
En we zullen het zien wat Quintana wel of niet gaat doen. Ik zou mijn geld niet op hem zetten.
Als ik het niet fout heb dan kan ik me eigenlijk weinig eigen initiatief van Quintana in het verleden herinneren.
Aan de andere kant zal hij min of meer wel moeten om na de tijdrit (wel heuvelachtig maar die lichte hellingen zullen Quintana geen voordeel opleveren denk ik) van dinsdag niet op enkele minuten te moeten starten op woensdag.
Als ik het niet fout heb dan kan ik me eigenlijk weinig eigen initiatief van Quintana in het verleden herinneren.
Aan de andere kant zal hij min of meer wel moeten om na de tijdrit (wel heuvelachtig maar die lichte hellingen zullen Quintana geen voordeel opleveren denk ik) van dinsdag niet op enkele minuten te moeten starten op woensdag.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Quintana reageert veel maar onderneemt idd nauwelijks. Ik ben ook geen fan.
Is dat trouwens Danny Nelissen weer als commentator?
Is dat trouwens Danny Nelissen weer als commentator?
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Karsten Kroon denk ik.
En mag aub Van Ballebellebollegooijen samen met Jose naar Sporza? Dan zijn wij er van verlost.
Was het maar DN als hoofdcommentator; een van de beste commentatoren staat langs de kant
En mag aub Van Ballebellebollegooijen samen met Jose naar Sporza? Dan zijn wij er van verlost.
Was het maar DN als hoofdcommentator; een van de beste commentatoren staat langs de kant
Less is bore
Wat waardeloos weer.
-
- Forum-lid
Wat een hondelul op de motor!
Yates en Thomas en Kelderman lagen erbij.
Yates en Thomas en Kelderman lagen erbij.
Maak joe woar