Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Hammerhead Karoo

Erik
Forum-lid

Erik 17 nov 2017 17:33

Ik ga zeker niet annuleren en vervolgens 200€ extra voor een 1030 uitgeven. Dit duurt wat langer, maar voldoet aan mijn eisen.
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 17 nov 2017 17:52

Ik wacht ook nog rustig af. Ben wel benieuwd naar de reviews van de eerste gebruikers. Denk dan nog tijd genoeg te hebben bij eventuele negatieve berichtgeving te annuleren.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

japiecarbon
Forum-lid HC

japiecarbon 17 nov 2017 18:21

Je mag hem overigens ook binnen een jaar kosteloos terug sturen.

alliance_0
Forum-lid

Gebruikersavatar alliance_0 17 nov 2017 19:41

Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of het apparaat überhaupt nog wel op de markt komt. Krijg het gevoel dat het één grote zeperd wordt. Het gezegde zegt immers van uitstel komt afstel.

Melda
Forum-lid

Gebruikersavatar Melda 18 nov 2017 14:21

japiecarbon schreef: 17 nov 2017 16:47
Melda schreef: 17 nov 2017 16:35 Blijkbaar is productie dan toch opgestart.

Volgens mij staat er bij de beste mannen toch echt levering in het voorjaar van 2018. Ik denk dat de problemen met de productie juist groter zijn dan verwacht. Want eerst werd gezegd dat mensen die in augustus besteld hadden dit jaar (oktober) hun unit mochten verwachten.
https://blog.hammerhead.io/an-exciting- ... 93cb37fdfb
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless

Melda
Forum-lid

Gebruikersavatar Melda 18 nov 2017 14:31

alliance_0 schreef: 17 nov 2017 19:41 Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of het apparaat überhaupt nog wel op de markt komt. Krijg het gevoel dat het één grote zeperd wordt. Het gezegde zegt immers van uitstel komt afstel.
Het apparaat komt er volgens mij wel, het is niet abnormaal dat bij een volledig nieuw product de leveringstermijnen meermaals opschuiven.

Voor mij is het eerder een vraagteken of de kwaliteit meteen oke zal zijn en zoniet of ze dit dan wel kunnen overleven.
Het overgrote deel van de vroege bestellers zit momenteel waarschijnlijk gewoon te wachten op de eerste reviews. Als deze tegenvallen zou het aantal annulaties wel eens voor dikke problemen kunnen zorgen.

willem...
Forum-lid

willem... 21 nov 2017 19:14

Ben benieuwd. Eindelijk mn Garmin 820 verkocht dus nu besloten tóch voor de Karoo te gaan ondanks alles... Volgende week maybe eindelijks gaan shippen....?!
Specialized Roubaix SL6 Expert '20 Ultegra Di2

uninvitedguest
Forum-lid

uninvitedguest 21 nov 2017 19:46

Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit hele topic echt van de knotse.
De gevestigde merken worden aan de kant geschoven, want dit is niet goed en dat is niet goed.
Nieuwe spelers op de markt, die helemaal nog niks hebben laten zien, niet qua sales, aftersales en support, worden nog net niet heilig verklaart.

Wanneer van de gevestigde merken een helpdesk niet binnen twee dagen reageert, is het reden om dit merk in de ban te doen, maar van een startup wordt de (herhaaldelijke) maandenlange uitstel van de release van hun eerste produkt wel gepikt.

Als ik lees wat er van de nieuwe partijen wordt gepikt, die nog helemaal niks hebben laten zien, terwijl over de gevestigde merken om niks wordt gezeurd, nou schiet mij dan maar lek, dan begrijp ik het ( gelukkig) niet meer.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 21 nov 2017 20:33

+1
Dat heb ik dus ook met bedrijven die geen winst maken.... Tesla, Zalando enz....

Melda
Forum-lid

Gebruikersavatar Melda 22 nov 2017 10:00

uninvitedguest schreef: 21 nov 2017 19:46 Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit hele topic echt van de knotse.
De gevestigde merken worden aan de kant geschoven, want dit is niet goed en dat is niet goed.
Nieuwe spelers op de markt, die helemaal nog niks hebben laten zien, niet qua sales, aftersales en support, worden nog net niet heilig verklaart.

Wanneer van de gevestigde merken een helpdesk niet binnen twee dagen reageert, is het reden om dit merk in de ban te doen, maar van een startup wordt de (herhaaldelijke) maandenlange uitstel van de release van hun eerste produkt wel gepikt.

Als ik lees wat er van de nieuwe partijen wordt gepikt, die nog helemaal niks hebben laten zien, terwijl over de gevestigde merken om niks wordt gezeurd, nou schiet mij dan maar lek, dan begrijp ik het ( gelukkig) niet meer.
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die hun pre-order intussen geannuleerd hebben, waaronder ikzelf. Dus zie niet echt in waar je heiligverklaringen ziet...
Dat neemt echter niet weg dat dit product wel gevolgd wordt in alle nieuwsgierigheid.
Grootspeler Garmin moddert al veel te lang aan met weinig innovatieve nieuwe releases, maar wel steeds hogere prijzen.
De markt heeft nood aan een tegengewicht. Wahoo heeft voor de eerste competitie gezorgd, al is het product niet echt vergelijkbaar.
Als die Karoo nog maar 75% zo goed is als de ontwikkelaars willen laten uitschijnen, dan kan Garmin wel eens onder druk komen te staan, wat uiteindelijk alleen maar goed kan zijn voor de consument.
Kans is waarschijnlijk niet zo groot dat die Karoo echt een succes wordt, maar hopen mag altijd nietwaar.

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 22 nov 2017 11:42

mao schreef: 21 nov 2017 20:33 +1
Dat heb ik dus ook met bedrijven die geen winst maken.... Tesla, Zalando enz....
Zalando hoort zeker niet in dat rijtje. die doen iets heel unieks door verlies te draaien omdat ze bij het retourbeleid de klant voorop stellen. En ze hebben recentelijk wel zwarte cijfers genoteerd.

csteenbe
Forum-lid

Gebruikersavatar csteenbe 22 nov 2017 13:36

@uninvitedguest +1.
YFood !!!

Plaats reactie