Hammerhead Karoo
Ik wacht ook nog rustig af. Ben wel benieuwd naar de reviews van de eerste gebruikers. Denk dan nog tijd genoeg te hebben bij eventuele negatieve berichtgeving te annuleren.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid HC
Je mag hem overigens ook binnen een jaar kosteloos terug sturen.
- alliance_0
- Forum-lid
Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of het apparaat überhaupt nog wel op de markt komt. Krijg het gevoel dat het één grote zeperd wordt. Het gezegde zegt immers van uitstel komt afstel.
https://blog.hammerhead.io/an-exciting- ... 93cb37fdfbjapiecarbon schreef: ↑17 nov 2017 16:47Volgens mij staat er bij de beste mannen toch echt levering in het voorjaar van 2018. Ik denk dat de problemen met de productie juist groter zijn dan verwacht. Want eerst werd gezegd dat mensen die in augustus besteld hadden dit jaar (oktober) hun unit mochten verwachten.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Het apparaat komt er volgens mij wel, het is niet abnormaal dat bij een volledig nieuw product de leveringstermijnen meermaals opschuiven.alliance_0 schreef: ↑17 nov 2017 19:41 Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of het apparaat überhaupt nog wel op de markt komt. Krijg het gevoel dat het één grote zeperd wordt. Het gezegde zegt immers van uitstel komt afstel.
Voor mij is het eerder een vraagteken of de kwaliteit meteen oke zal zijn en zoniet of ze dit dan wel kunnen overleven.
Het overgrote deel van de vroege bestellers zit momenteel waarschijnlijk gewoon te wachten op de eerste reviews. Als deze tegenvallen zou het aantal annulaties wel eens voor dikke problemen kunnen zorgen.
-
- Forum-lid
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit hele topic echt van de knotse.
De gevestigde merken worden aan de kant geschoven, want dit is niet goed en dat is niet goed.
Nieuwe spelers op de markt, die helemaal nog niks hebben laten zien, niet qua sales, aftersales en support, worden nog net niet heilig verklaart.
Wanneer van de gevestigde merken een helpdesk niet binnen twee dagen reageert, is het reden om dit merk in de ban te doen, maar van een startup wordt de (herhaaldelijke) maandenlange uitstel van de release van hun eerste produkt wel gepikt.
Als ik lees wat er van de nieuwe partijen wordt gepikt, die nog helemaal niks hebben laten zien, terwijl over de gevestigde merken om niks wordt gezeurd, nou schiet mij dan maar lek, dan begrijp ik het ( gelukkig) niet meer.
De gevestigde merken worden aan de kant geschoven, want dit is niet goed en dat is niet goed.
Nieuwe spelers op de markt, die helemaal nog niks hebben laten zien, niet qua sales, aftersales en support, worden nog net niet heilig verklaart.
Wanneer van de gevestigde merken een helpdesk niet binnen twee dagen reageert, is het reden om dit merk in de ban te doen, maar van een startup wordt de (herhaaldelijke) maandenlange uitstel van de release van hun eerste produkt wel gepikt.
Als ik lees wat er van de nieuwe partijen wordt gepikt, die nog helemaal niks hebben laten zien, terwijl over de gevestigde merken om niks wordt gezeurd, nou schiet mij dan maar lek, dan begrijp ik het ( gelukkig) niet meer.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Ik denk dat er heel wat mensen zijn die hun pre-order intussen geannuleerd hebben, waaronder ikzelf. Dus zie niet echt in waar je heiligverklaringen ziet...uninvitedguest schreef: ↑21 nov 2017 19:46 Zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit hele topic echt van de knotse.
Dat neemt echter niet weg dat dit product wel gevolgd wordt in alle nieuwsgierigheid.
Grootspeler Garmin moddert al veel te lang aan met weinig innovatieve nieuwe releases, maar wel steeds hogere prijzen.
De markt heeft nood aan een tegengewicht. Wahoo heeft voor de eerste competitie gezorgd, al is het product niet echt vergelijkbaar.
Als die Karoo nog maar 75% zo goed is als de ontwikkelaars willen laten uitschijnen, dan kan Garmin wel eens onder druk komen te staan, wat uiteindelijk alleen maar goed kan zijn voor de consument.
Kans is waarschijnlijk niet zo groot dat die Karoo echt een succes wordt, maar hopen mag altijd nietwaar.
-
- Forum-lid HC
Zalando hoort zeker niet in dat rijtje. die doen iets heel unieks door verlies te draaien omdat ze bij het retourbeleid de klant voorop stellen. En ze hebben recentelijk wel zwarte cijfers genoteerd.