Nieuwe look forum
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb op een Windows 10 PC geen enkel probleem met inloggen en/of opnieuw moeten inloggen.
Ook op mijn Android telefoon geen enkel probleem.
De layout vroeg een beetje aanpassing van mijnentwege maar ondertussen weet ik al niet meer hoe het voor de aanpassing was
Ook op mijn Android telefoon geen enkel probleem.
De layout vroeg een beetje aanpassing van mijnentwege maar ondertussen weet ik al niet meer hoe het voor de aanpassing was
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Sweety2008
- Forum-lid
Waarom moet ik me nu iedere keer opnieuw inloggen ook als ik aanvink dat ik ingeloogd wil blijven. Sinds gisteren valt mij dit extreem op. Vind het maar lastig. Zijn er problemen met jullie site of zo
Graag dit probleem oplossen zo us het drie keer njx.
Graag dit probleem oplossen zo us het drie keer njx.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@Alien dit is toch raar. Oké mijn Samsung Galaxy Grand NEO is al oud maar of het daar an ligt?
Ghost Nivolet 6LC
En het leek lang goed te gaan, maar zojuist mocht ik ook op mijn MacBook (macOS Sierra 10.12) de zoekfunctie niet meer gebruiken omdat ik niet ben ingelogd. Gaat goed.
Volgens mij hebben al diverse gebruikers intussen mogelijke oorzaken aangedragen, wordt daar nog naar gekeken? Of is de factuur betaald en moeten we er mee leren leven?
Volgens mij hebben al diverse gebruikers intussen mogelijke oorzaken aangedragen, wordt daar nog naar gekeken? Of is de factuur betaald en moeten we er mee leren leven?
Vorsprung durch Pedantik
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee hoor, hier is het in weken niet 1x goed gegaan. Puur uit in op het forum is opnieuw 2x(!!) inloggen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe moeilijk kan het zijn? Bij geen enkel phbb forum gebeurt dit.....
Less is bore
- Sweety2008
- Forum-lid
Ooh het kan nog erger hoor. Op het Duitse Tour Magazin hoef je niet telkens in te loggen maar er zijn andere dingen die niet werken.
Ghost Nivolet 6LC