Bitcoins
die kasse heeft alles met rfid te maken en niks met blockchain. Met een gewone database kunnen net ze goed hun data opslaan. Als je het persé op meerdere server wil opslaan is ook Cassandra een oplossing mogelijk. Daar is echt een blockchain voor nodig
Live fast; die young. mijn blog
On weer on forum te komen:
een vierkante trapas
een campagnolo body als standaard
direct mount remmen
onverslijtbare, lekvrij, rolweerstand vrije banden. Met grip
een fiets van < 4 kg
een kleur frame kunnen kiezen
13 speed
een mini compact
Allemaal stukken interessanter dan een of ander rfid ding waardoor ik 5 seconden rapper kan afrekenen.
Live fast; die young. mijn blog
Edit
Verwijder mijn account maar svp.
Dit sfeer op dit forum wordt helaas verpest door enkele mensen, waaronder moderators.
Zonde hoor.
Succes verder met afzeiken van andere leden.
Verwijder mijn account maar svp.
Dit sfeer op dit forum wordt helaas verpest door enkele mensen, waaronder moderators.
Zonde hoor.
Succes verder met afzeiken van andere leden.
Laatst gewijzigd door Bredalp op 06 feb 2018 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zou het kunnen dat mensen daarom niet aansluiten bij jouw verhaal? Of een overeenkomst pakken met fiets innovaties. Of dat dit onderwerp zich niet verder de diepte in werkt?
Nogmaals, iets met toon op 't forum...
De gemiddelde bezoeker op dit fietsforum is minder geïnteresseerd in dit onderwerp en/of laat zich er op een andere manier over uit. Nu heb je 2 kampen die elk een mening hebben en gefrustreerd raken dat het andere kamp niet gevoelig is (of lijkt) voor diens argumenten....
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
@Bredalp Hoe vaak ben je nu al met je verkeerde been uit bed gestapt? Misschien een keer aan de andere kant uitstappen?
Waar lees je dat het negatievelingen zijn? Dat vind jij. Ik vind juist dat de meeste die reageren heel nuchter nadenken. Maar goed dat is niet jouw idee dus.
Mag ik je nog een geheimpje vertellen? De mensen die jij voor heel erg dom verklaart, zijn helemaal niet dom.
Waar lees je dat het negatievelingen zijn? Dat vind jij. Ik vind juist dat de meeste die reageren heel nuchter nadenken. Maar goed dat is niet jouw idee dus.
Mag ik je nog een geheimpje vertellen? De mensen die jij voor heel erg dom verklaart, zijn helemaal niet dom.