Mwah, misschien zien we dan wat inhoud.
Politiek
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bbb halveren tov Provinciale verkiezingen en peilingen natuurlijk.EmPeHa schreef: ↑20 aug 2023 22:34BBB heeft nu 1 zetel in de tweede kamer. Caroline is een forse vrouw, maar halveren klinkt drastisch.daniel1975 schreef: ↑20 aug 2023 22:08 Whaha, je was mij voor.
Dat wordt een chaos straks denk ik. CDA gehalveerd, BBB gehalveerd, ben heel benieuwd.
En dan de vraag: gaat hij over rechts of met Frenske…..
Over rechts is natuurlijk geen optie voor Omtzigt.
Linksom ook op meerdere punten niet.
Wordt in elk geval interessante verkiezingen
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Het probleem blijft dat Wilders veel zetels pakt en eigenlijk niet mee wil/gaat regeren.
Dat is echt een probleem op (fatsoenlijk) rechts.
Ik blijf het lastig vinden ik vind veel rechts vaak te rechts en links veel te links.
Rechts laat de kloof arm en rijk maar groeien, daar ben ik echt fel op tegen.
Mega winsten en/of wantoestanden bij grote bedrijven bv: KLM, Tata, ASML, banken daar heb ik echt zwaar iets op tegen.
Ik blijf het lastig vinden ik vind veel rechts vaak te rechts en links veel te links.
Mega winsten en/of wantoestanden bij grote bedrijven bv: KLM, Tata, ASML, banken daar heb ik echt zwaar iets op tegen.
Zie ik nog een nieuwe partij aankomen? Daar waar de banken weggewerkt worden, multinationals die al hun winsten in kunnen leveren? Er is echt wel iets te vinden van sommige zaken, maar om nu alles als ellende te bestempelen.wasbeer2006 schreef: ↑21 aug 2023 12:02 Het probleem blijft dat Wilders veel zetels pakt en eigenlijk niet mee wil/gaat regeren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De eerste alinea kan ik 100% in mee gaan: een stem op PVV is een weggegooide stem wat die neemt geen enkele regeringsverantwoordelijkheid.wasbeer2006 schreef: ↑21 aug 2023 12:02 Het probleem blijft dat Wilders veel zetels pakt en eigenlijk niet mee wil/gaat regeren.
Rechts te rechts en links te links ook mee eens, maar daarna echt totaal niet. Als je dat soort bedrijven wegpest in NL verandert er niets (want in andere landen doen ze gewoon hetzelfde), maar wel forse schade in NL aan de economie en werkgelegenheid. Een bedrijf als ASML moet je juist koesteren.
Ik hoop dat PO niet TE groot gaat worden, want dat gaat mis. Dat weet hij zelf ook en spreekt dat ook uit. Maar hoe ga je dat voorkomen? Een lijnverbinding met BBB? Alles boven de 15 zetels automatisch naar BBB? Niet de beste optie, maar ik zie eigenlijk geen andere partij waarmee hij die verbinding op zou kunnen zetten.
En de grote vraag: wie worden de kopstukken in zijn partij. Mona Keizer zou ik wel durven gokken, en dan.....?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geen idee, maar Wilders heeft zelf nog nooit serieus verantwoordelijkheid genomen.
Less is bore
Ik betwijfel dat. Bij voorgaande verkiezingen waren het vooral de coalitiepartners die afgestraft werden, maar daar valt op D66 na, weinig meer af te straffen. VVD zou zo maar eens bang kunnen zijn dat zij nu de toorn van de kiezer te voelen krijgen en daarom alle mogelijkheden open willen houden om maar vooral in de regering te blijven.
Time is (almost) on my site
Dwingen om je aan de milieuregels te houden of b.v. het eisen dat je fatsoenlijk loon betaald waarmee de medewerkers niet alsnog rond moeten komen van toeslagen is geen wegpesten (geldt minder voor de genoemde bedrijven). Uiteindelijk hebben we maar een klein land en moeten we van onze eigen kracht uitgaan en ons niet laten gijzelen door die grote bedrijven. Tata in deze vorm past echt niet meer in de huidige omgeving. Hetzelfde geldt voor Schiphol, Chemelot en nog wat andere grote vervuilers. Wat betreft kunnen we wel een paar Maasvlaktes gebruiken.
Campagnolo Ultra Dork
In 1970 was modale inkomen € 5600 een huis € 23600
Nu in 2023 € 40000 en gemiddelde woning € 415000
Een leraar kon toen gewoon een huis kopen, nu moet je minimaal met z’n tweeën zijn.
Zo’n puinhoop hebben ze er van gemaakt in Den Haag.
Nu in 2023 € 40000 en gemiddelde woning € 415000
Een leraar kon toen gewoon een huis kopen, nu moet je minimaal met z’n tweeën zijn.
Zo’n puinhoop hebben ze er van gemaakt in Den Haag.
-
- Forum-lid
Ik denk dat Wilders nu wel wat water bij de wijn gaat doen net als alle andere politieke partijen. Als je het objectief bekijkt is elke stem een verloren stem als je van te voren niet weet welke politieke standpunten als eerste worden geschrapt tijdens de formatie onderhandelingen. Kan zo maar zijn dat er veel mensen strategisch gaan stemmen mocht het zo zijn dat PvdA/GL de grootste partij dreigt te worden.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat gaat niet gebeuren. PVDA-ers zijn geen GL-ers, denk dat de traditionele PVDAer naar BBB of PO gaat.El Pistolero schreef: ↑21 aug 2023 13:31 mocht het zo zijn dat PvdA/GL de grootste partij dreigt te worden.
Less is bore