Trek
Dat van die bouten had ik al bedacht. Heb drie jaar geleden contact gehad met bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige bevestigingsmaterialen, waaronder bouten. Via hun advies gekregen van een man die gespecialiseerd was in alles was in materiaalkunde, met nadruk op metalen. Bedrijf heeft toen op advies van die man voor mij bouten besteld en op maat gemaakt, want blijkbaar hebben die Trek bouten geen standaard lengte. Dat station ben ik dus inmiddels ook wel gepasseerd, Geloof me als je al bijna 6 jaar brekende bouten hebt dan ga je alle mogelijkheden af. Maar bedankt voor het meedenken, dat is al meer dan Trek doet. Zou willen dat ik al die energie die ik moet steken in deze onzin kon gebruiken om gewoon te fietsen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- Wiliertoerist
- Forum-lid
- Berichten: 2049
- Lid geworden op: 25 jul 2013 22:20
Ik hoop dat de Emonda van DDX er geen last van heeft, anders kan hij wel een zakje reserve bouten mee nemen in z'n achterzak....
Die kan rustig slapen. Nieuwe Emonda heeft er geen last van. Ik heb ouder type Madone en daar is de constructie anders van. Heb genoeg gezocht op internet en daarbij kwam ik probleem met mijn type seatmast/cap regelmatig tegen, maar met vernieuwde type niet.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik heb de Domane vandaag op de BM eens goed bekeken; is en blijft een lelijke constructie bij de achterbrug. Rare schuif, die onhandige zadelpentopper--> zonde. Dezelfde fiets met een mooie strakke achterkant zou zoveel mooier zijn imho.
Less is bore
Fabrikanten krijgen het keer op keer voor elkaar om één of meerdere showstoppers in een frame te stoppen.
Mocht ik dat probleem ook krijgen (ga er even niet vanuit) laat ik frame gewoon bij een carbonreparatie bedrijf ombouwen naar ispWiliertoerist schreef:Ik hoop dat de Emonda van DDX er geen last van heeft, anders kan hij wel een zakje reserve bouten mee nemen in z'n achterzak....
Wat wil je weten? Retestijf maar toch comfortabel. H2 béétje lui bochtengedrag, h1 gewoon zoals de vorige madone. Stabiel bochtenwerk en top remgedrag. Heeft wel een deftig setje wielen nodig.
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40145
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Zoek je niet gewoon argumenten om een Madone te mogen kopen?
Less is bore