Pagina 221 van 335

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 12:36
door JM_H
Dat maakt het inderdaad niet makkelijker. Ik begrijp je frustratie.

Wellicht heeft de huidige eigenaar de aansprakelijkheid overgenomen. Heb je dit al nagevraagd?

En het idee van bovenstaande lijkt mij als leek niet raar en mogelijk een prima oplossing m

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 13:13
door franklin
Dat van die bouten had ik al bedacht. Heb drie jaar geleden contact gehad met bedrijf gespecialiseerd in hoogwaardige bevestigingsmaterialen, waaronder bouten. Via hun advies gekregen van een man die gespecialiseerd was in alles was in materiaalkunde, met nadruk op metalen. Bedrijf heeft toen op advies van die man voor mij bouten besteld en op maat gemaakt, want blijkbaar hebben die Trek bouten geen standaard lengte. Dat station ben ik dus inmiddels ook wel gepasseerd, Geloof me als je al bijna 6 jaar brekende bouten hebt dan ga je alle mogelijkheden af. Maar bedankt voor het meedenken, dat is al meer dan Trek doet. Zou willen dat ik al die energie die ik moet steken in deze onzin kon gebruiken om gewoon te fietsen.

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 13:18
door Wiliertoerist
Ik hoop dat de Emonda van DDX er geen last van heeft, anders kan hij wel een zakje reserve bouten mee nemen in z'n achterzak....

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 13:25
door franklin
Die kan rustig slapen. Nieuwe Emonda heeft er geen last van. Ik heb ouder type Madone en daar is de constructie anders van. Heb genoeg gezocht op internet en daarbij kwam ik probleem met mijn type seatmast/cap regelmatig tegen, maar met vernieuwde type niet.

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 18:36
door daniel1975
Ik heb de Domane vandaag op de BM eens goed bekeken; is en blijft een lelijke constructie bij de achterbrug. Rare schuif, die onhandige zadelpentopper--> zonde. Dezelfde fiets met een mooie strakke achterkant zou zoveel mooier zijn imho.

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 19:25
door tinoh
+1 ik heb er ook goed naar gekeken vandaag. Eeuwig zonde van een verder erg mooi fiets.

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 19:31
door havana
Fabrikanten krijgen het keer op keer voor elkaar om één of meerdere showstoppers in een frame te stoppen.

Re: Trek

Geplaatst: 22 okt 2016 19:56
door DDX
Wiliertoerist schreef:Ik hoop dat de Emonda van DDX er geen last van heeft, anders kan hij wel een zakje reserve bouten mee nemen in z'n achterzak....
Mocht ik dat probleem ook krijgen (ga er even niet vanuit) laat ik frame gewoon bij een carbonreparatie bedrijf ombouwen naar isp ;)

Re: Trek

Geplaatst: 28 okt 2016 08:23
door jdl
hoi,

heeft er hier iemand rijervaringen met de nieuwe madone?
ben benieuwd naar echte rij ervaringen.

grts

Re: Trek

Geplaatst: 28 okt 2016 22:42
door lawnmower
Wat wil je weten? Retestijf maar toch comfortabel. H2 béétje lui bochtengedrag, h1 gewoon zoals de vorige madone. Stabiel bochtenwerk en top remgedrag. Heeft wel een deftig setje wielen nodig.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

Re: Trek

Geplaatst: 29 okt 2016 12:18
door jdl
Wat ik voornamelijk zou willen weten is of het een meerwaarde zou zijn tegenover mij sworks tarmac
H1 geometrie kan voor mij dus geen luie stuureigenschappen

Re: Trek

Geplaatst: 29 okt 2016 13:28
door daniel1975
Zoek je niet gewoon argumenten om een Madone te mogen kopen? ;-)