Wielrennen op tv
+1
Het boeit mij bij een film ook niet of het bekende acteurs zijn. Dat is immers geen garantie voor een goede film
Daarnaast vind ik het leuk om te kijken of er nieuwe talenten zich melden in dat soort koersen. Veel kleine koersen in Italië kan je via Internet kijken. Leuk hoor!
Het boeit mij bij een film ook niet of het bekende acteurs zijn. Dat is immers geen garantie voor een goede film
Daarnaast vind ik het leuk om te kijken of er nieuwe talenten zich melden in dat soort koersen. Veel kleine koersen in Italië kan je via Internet kijken. Leuk hoor!
-
- Forum-lid HC
Het zit er bij mij een beetje tussenin. Het is ook vaak de hele entourage. TV, commentaroren etc.
Maar het kan zeker vermakelijk zijn, met autoport ook zo.
Twee keer voorin rijden en het is een bekende renner toch, was met dat belgische veldrijdertje (omdat ie klein is) ook zo, 99% nog nooit van gehoord en in september is het ineens een bekende toprenner.
We roepen vaak maar wat he.... iemand die zesde wordt in de tour is een net niet renner... afgezet tegen 1e worden is dat zo. Maar je levert gewoon een topprestatie.
Maar het kan zeker vermakelijk zijn, met autoport ook zo.
Twee keer voorin rijden en het is een bekende renner toch, was met dat belgische veldrijdertje (omdat ie klein is) ook zo, 99% nog nooit van gehoord en in september is het ineens een bekende toprenner.
We roepen vaak maar wat he.... iemand die zesde wordt in de tour is een net niet renner... afgezet tegen 1e worden is dat zo. Maar je levert gewoon een topprestatie.
Vorig jaar een eerste keer naar wedstrijden op podium tv gekeken. En omdat er renners meerijden die ik ken.Manus-90 schreef: ↑07 mar 2020 11:09 Voor de geïnteresseerden is er vanmiddag vanaf 15:00 live de Ronde van Groningen te kijken via onderstaande livestream:
https://www.podium.tv/nl/live
Is best goed in beeld gebracht. En ik hoop stiekem dat hetzelfde concept op Belgische kleinere wedstrijden en rondes wordt toegepast (concept van uitzendingen te voorzien).
Ik lig in België al overhoop met organisatoren als ik eens het parcours van een wedstrijd te weten wil komen (wij organiseren al wedstrijden van voor WOI en doen dat niet...zonder enige vorm van zelfspot of ironie). Laat staan dat ze denken aan uitzendingen.
Walter
Help, hoe gaan we deze weken zonder Vlaamse koers op TV overleven? Heeft iemand connecties bij de VRT? Ze zouden misschien voor de koersverslaafden oude koersen kunnen gaan herhalen. Mijn voorkeur gaat uit naar de WK's van 1975 (Yvoir), 1978 (Nürburgring) en 1979 (Valkenburg)
-
- Forum-lid
Waar is het wielrennen op tv nog meer te volgen.? Wordt gek van de reclame op Eurosport.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben bereid de reclame te kijken als die belg zijn mond kan houden.....El Pistolero schreef: ↑08 aug 2020 16:37 Waar is het wielrennen op tv nog meer te volgen.? Wordt gek van de reclame op Eurosport.
Less is bore
Ewel santé, zowaar staan supporteren voor Wout Van Aert. Ik ga mijn mening over hem herzien. Chapeau