De grote wielren quiz!
Wat riep Jan Raas toen hij enkele tientallen seconden na Knetemann en Moser als dertiende over de streep kwam en zijn fiets rood van kwaadheid aan de kant had gesmeten?
- ophetkantje
- Forum-lid
potverdikkie?
Ach, ik zeg ook maar wat
Het zou best kunnen dat dit alles of iets ervan ook gezegd is maar het is niet wat ik zoek.
Trouwens "potverdikkie" sluit ik bij nader inzien uit.
Trouwens "potverdikkie" sluit ik bij nader inzien uit.
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
In 1978 was Cruijff nog geen orakel ;)
[quote="Farelli"]In 1978 was Cruijff nog geen orakel ;)[/quote]
Onzin, zelfs toen Cruijf als kleuter op straat heel hard "PIPOOOOO KOEIEN" riep was het al een orakel, alleen begreep niemand dat.
Maargoed, dat was het dus ook niet wat je zocht.
Onzin, zelfs toen Cruijf als kleuter op straat heel hard "PIPOOOOO KOEIEN" riep was het al een orakel, alleen begreep niemand dat.
Maargoed, dat was het dus ook niet wat je zocht.
Hint:
Laatst gewijzigd door farelli op 12 jun 2011 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Volgend jaar ben ik aan de beurt!
[quote="Bottecchia"]Volgend jaar ben ik aan de beurt![/quote]
Keur ik goed.
Volgens Fred van Slochteren in zijn 'Karaktermens Peter Post, een wielerleven' riep hij: 'Volgend jaar in Valkenburg wordt Jan Raas wereldkampioen en niemand anders!'
Go for it, Botecchia.
Keur ik goed.
Volgens Fred van Slochteren in zijn 'Karaktermens Peter Post, een wielerleven' riep hij: 'Volgend jaar in Valkenburg wordt Jan Raas wereldkampioen en niemand anders!'
Go for it, Botecchia.
-
- Forum-lid
Doe ik er nog ééntje over Jan Raas.
De beelden van de Tour de France proloog in Leiden zijn natuurlijk bij veel wielerliefhebbers bekend. Raas was daar de snelste maar omdat naar mening van de organisatie van de Tour het natte parcours te gevaarlijk was werd de uitslag geannuleerd en dus kreeg Raas zijn trui niet.
Na welke andere tour proloog kreeg Raas wél een trui?
De beelden van de Tour de France proloog in Leiden zijn natuurlijk bij veel wielerliefhebbers bekend. Raas was daar de snelste maar omdat naar mening van de organisatie van de Tour het natte parcours te gevaarlijk was werd de uitslag geannuleerd en dus kreeg Raas zijn trui niet.
Na welke andere tour proloog kreeg Raas wél een trui?