Ja, zijn voor zover ik weet de enige die fatsoenlijke spaken gebruiken.havana schreef:Farsports is het adres voor wielen, toch?
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Hahahah ik weet het, groot drama die website. Maar wielen komen netjes met het vliegtuig, zijn dus een heel stuk vlotter. Duurt ongeveer 1 a 2 weken.Als hun levertijd net zo snel is als hun website, dan kan het nog wel even duren!
Life is competition
Hoe staat het eigenlijk met de China fiets welke door FIETS is opgebouwd en getest een jaar geleden. Ik kan mij een 1e verslag van de opbouw herinneren, maar een vervolg heb ik daar nooit op gezien.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
http://www.fiets.nl/2011/07/29/chinarel ... osten-iii/" onclick="window.open(this.href);return false;vincent75 schreef:Hoe staat het eigenlijk met de China fiets welke door FIETS is opgebouwd en getest een jaar geleden. Ik kan mij een 1e verslag van de opbouw herinneren, maar een vervolg heb ik daar nooit op gezien.
Deze al gezien? Staat onder chinarello
Colnago C59 Nero
Stevens SLR Aero
Stevens SLR Aero
-
- Forum-lid
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... akvangsten" onclick="window.open(this.href);return false;
na een paar weken geleden mijn fm098 besteld te hebben zit hij in elkaar! Vorige week zaterdag ontvangen en gisteren met JaapieCarbon afgesproken bij hem thuis om de fiets op te bouwen!
Jaap heeft echt een top klus geklaard, allemaal super netjes afgemonteerd etc, TOP, dank daarvoor, had ik zelf nooit gekund! Ook de spulletjes (wielen, groep, zadel, stuurpen, stuur) die ik van m onvernam zijn super netjes.
Nu alleen nog even kijken hoe ik de bestickering ga doen
foto's van het voorlopig eindresultaat:
Toekomstplannen:
- chineese carbon wielen
- stickers donker grijs mat
Jaap heeft echt een top klus geklaard, allemaal super netjes afgemonteerd etc, TOP, dank daarvoor, had ik zelf nooit gekund! Ook de spulletjes (wielen, groep, zadel, stuurpen, stuur) die ik van m onvernam zijn super netjes.
Nu alleen nog even kijken hoe ik de bestickering ga doen
foto's van het voorlopig eindresultaat:
Toekomstplannen:
- chineese carbon wielen
- stickers donker grijs mat