Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

dstentler

dstentler 27 aug 2009 01:02

Ziet er opzich ok uit.
Aan de binnenkant staat altijd het model en made in USA. Je kunt altijd nog om meer detailfoto's vragen.

Op het doosje staat ook altijd welk type lens erin zit enzo. Misschien even controleren met de Oakleysite...

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 27 aug 2009 16:18

Het is gewoon een echte. De prijs is zo laag omdat het niet echt een gewenst model is.
Dan heb ik het over de kleur en de lens.
Maar het is een gewone Radar die net zo goed is.

Ik ben in afwachting van een Jawbone, niet meteen de minste.
Eerder heb ik al gezegd dat ik ze lelijk vind maar ik ben daar redelijk op terug gekomen.
Deze zwarte zie ik namelijk wel zitten...

[img=http://www.jamesandjames.com/oakley/ima ... 04-203.jpg]

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 aug 2009 16:26

Ypuh schreef:Hey vrienden,

Ik heb op Marktplaats deze Oakley Radar gevonden. Voor €99,- mag ik hem samen met orginele doos, papieren en Soft vault op komen halen.

Zou iemand me kunnen vertellen of ik geen miskoop bega wat betreft de echtheid? Of waar ik op zou moeten letten om niet met een nepper afgescheept te worden. Op eBay kan ik ze namelijk niet onder de €110,- vinden zonder verzendkosten. Voor Nederlandse termen lijkt het wel heel goedkoop.


Het nummer klopt niet met de foto.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

DeletedUser02
Forum-lid HC
Berichten: 4290
Lid geworden op: 23 jul 2009 02:25

DeletedUser02 27 aug 2009 17:03

Amclassic-fan schreef:
Ypuh schreef:Hey vrienden,

Ik heb op Marktplaats deze Oakley Radar gevonden. Voor €99,- mag ik hem samen met orginele doos, papieren en Soft vault op komen halen.

Zou iemand me kunnen vertellen of ik geen miskoop bega wat betreft de echtheid? Of waar ik op zou moeten letten om niet met een nepper afgescheept te worden. Op eBay kan ik ze namelijk niet onder de €110,- vinden zonder verzendkosten. Voor Nederlandse termen lijkt het wel heel goedkoop.


Het nummer klopt niet met de foto.

Valt mij nu ook op.

Ik heb nog gevraagd om zelfgemaakte foto's van de complete set met orginele doos en papieren etc. Ben benieuwd!

Hier de foto van de set. Zou iemand hier uit op kunnen maken of het een orgineel betreft? Zoals ik het kan zien wel namelijk.

jeraffiti
Forum-lid
Berichten: 128
Lid geworden op: 01 okt 2006 13:21

jeraffiti 28 aug 2009 10:13

zeker en vast NIET fake
koersen is als ne penis, altijd kei hard, maar veel te kort

jan88
Forum-lid
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 jan 2008 20:05

jan88 28 aug 2009 10:39

zo op het eerste gezicht lijkt hij niet fake..
foto van de voorkant was duidelijker geweest.
No Guts No Glory!

dstentler

dstentler 28 aug 2009 10:57

Origineel punt.

jordy_coureur
Forum-lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 13 jun 2009 00:08

jordy_coureur 29 aug 2009 12:09

Weet er iemand soms een site waar je een + red iridium lens ken bestellen voor een radar of kun je deze niet apart kopen?

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 29 aug 2009 22:02

Als je bij google zoekt op Oakley 16-624 zie je wel een paar webshops.
Alleen niet uit Nederland, anders informeer je gewoon bij een oakley dealer voor de hoofdprijs...misschien dat forumlid Stefan iets heeft liggen.

Voor diegene die nog interesse hebben in een Jawbone zoals hierboven.
Ik krijg er nog een binnen...daar had ik niet opgereken en het was eigenlijk niet de bedoeling. Zit binnenkort dus met twee dezelfde Jawbones...

marcopantani
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:21

marcopantani 29 aug 2009 22:19

Iemand ervaring met een radar lens : Ice Iridium ?
Ik heb nu een ; blue iridium, G26, Fire en een +red iridium.
Maar ik zou een graag een wit frame met blauwe earsocks en
daarin een Ice lens : past bij een nieuwe outfit.
Kan ik de Ice met 1 van mijn andere lenzen vergelijken qua lichtdoorlatendheid ?
Kan men met deze lens ook in bewolkte weersomstandigheden
en tijdens het vallen van de avond rijden ? Zijn ze niet te donker ?
Thanks.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 29 aug 2009 22:24

Zoiets had ik ook al in mijn gedachte, waarom dacht je anders dat ik interesse had in je blauwe earsocks...

De Ice Iridium is eigenlijk te donker voor de bewolkte dagen en de avonduurjes. Ze zijn eigenlijk qua lichtdoorlatendheid identiek aan een Black Iridium lens. Alle lenzen die jij in je bezit hebt zijn allemaal net wat lichter. Voor de zonnige dagen heb je wel een ideale lens.

marcopantani
Forum-lid
Berichten: 319
Lid geworden op: 17 nov 2006 23:21

marcopantani 29 aug 2009 22:31

Ik had 2 paar blauwe earsocks en ga mij nu nog 2 paar witte, voor mijn ander frame, bestellen .
Ik vind de Fire en de Blue iridium al donker genoeg bij fel zonlicht : ik zoek eigenlijk 1tje voor bewolkte dagen en dat er ook nog goed uitziet : de G26
voldoet wel, maar met blauwe earsocks en blauwe ootjes ???
Ice had mooier geweest !
Misschien zet ik dan toch maar witte earsocks en verkoop ik de blauwe binnenkort.
Nog eens over nadenken .

Plaats reactie