Giant
- StevieSeagal
- Forum-lid
Ik heb hem ook sinds een maandje. Ik kom zelf van een aluminium crosser dus het verschil is vrij groot. Het voelt lichter, comfortabeler en reageert bij aanzetten erg strak. En hij ziet er nog eens erg goed uit ook. Ik krijg geregeld complimenten.Gladjaanus schreef:Mooie tcr vroemenr!!
Morgen krijg ik mijn eerste Giant!! Een TCR Advanced Pro 1 2016. Ik ben erg benieuwd. Zijn er mensen hier die deze fiets ook hebben en hoe zijn de ervaringen?! Ik rijd nu nog op een Bianchi ml3 uit 2004. Dat is en blijft voor mij echt een hele mooie fijne fiets! Ben benieuwd naar de rijeigenschappen van de TCR pro 1. Ik zal morgen foto's plaatsen voor de mensen die dat leuk vinden!!
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Allen ik wil misschien toch weer een TCR (advanced) kopen zit alleen erg te twijfelen over de maat l of xl.
Ik ben 193 en heb een bbl van 92,5.
Nu heb ik in het verleden een tcr gehad maat xl. Was hier prima tevreden over maar ik weet niet of l me misschien nog beter zou passen. Wat is jullie mening.
Hieronder een foto van hoe ik toen de tijd mijn TCR had afgesteld:
Ter info dit is mijn rose CRS maat 61 met een 58.5 cm bovenbuis en een 19cm balhoofd.
toch ff nieuw topic geopend om het zuiver te houden http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=79498
Ik ben 193 en heb een bbl van 92,5.
Nu heb ik in het verleden een tcr gehad maat xl. Was hier prima tevreden over maar ik weet niet of l me misschien nog beter zou passen. Wat is jullie mening.
Hieronder een foto van hoe ik toen de tijd mijn TCR had afgesteld:
Ter info dit is mijn rose CRS maat 61 met een 58.5 cm bovenbuis en een 19cm balhoofd.
toch ff nieuw topic geopend om het zuiver te houden http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=79498
Laatst gewijzigd door remco1b op 11 jun 2016 19:11, 2 keer totaal gewijzigd.
- thestudent
- Forum-lid HC
Geen L. Balhoofdbuis zal veel te laag zijn. Waardoor je extra spacers nodig hebt. En dan zal de spacerpolitie hier zeker moeten optreden. Beter nog qua geometrie is een Giant defy advanced in XL dan zijn er waarschijnlijk geen spacers meer nodig.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ook even mijn actuele fiets toegevoegd waar ik momenteel prima op rijd.
@ The student de defy is natuurlijk wel een ander soort fiets en vind ik niet meteen mooi maar goed als die veel beter zou zitten wil ik hem zeker niet uitsluiten.
@ The student de defy is natuurlijk wel een ander soort fiets en vind ik niet meteen mooi maar goed als die veel beter zou zitten wil ik hem zeker niet uitsluiten.
-
- Forum-lid HC
Ik zou een defy in L gaan testen, tcr is XL kan maar heeft een idioot lange bovenbuis en heb je weer meer spacers nodig (je huidige fiets past beter dan de giant in de eerste foto).Ik ben 193 en heb een bbl van 92,5.
@sharkman dank voor je reactie. Hebben die mannen bij Rose dus best aardig gedaan dan.
Een L TCR heeft 5mm minder balhoofd bovenbuis is even lang. Denk je dat dit niet zou kunnen of mis ik iets?
Een Defy vind ik zelf echt minder mooi ook minder dan mijn Rose. Dan blijf ik daar nog liever even mee rijden.
Een L TCR heeft 5mm minder balhoofd bovenbuis is even lang. Denk je dat dit niet zou kunnen of mis ik iets?
Een Defy vind ik zelf echt minder mooi ook minder dan mijn Rose. Dan blijf ik daar nog liever even mee rijden.
-
- Forum-lid HC
Ik vindt een defy in l veel mooier dan een tcr met een enorme spacertoren
En alles kan maar je zoekt wel de limiet van een frame op
Maak eens een proefrit! scott solace in l is ook te overwegen
En alles kan maar je zoekt wel de limiet van een frame op
Maak eens een proefrit! scott solace in l is ook te overwegen