Remco Evenepoel
-
- Forum-lid
Dat zou echt heel mooi zijn. Zo vaak dichtbij en zo vaak pech met blessures.
Ik heb niets met Remco, maar dat komt vooral door de gecreëerde hype in de eerste jaren. Maar eerlijk is eerlijk, zijn prestaties van afgelopen jaar zijn groots.
Ik heb niets met Remco, maar dat komt vooral door de gecreëerde hype in de eerste jaren. Maar eerlijk is eerlijk, zijn prestaties van afgelopen jaar zijn groots.
Het zou van Aert ook rust in z'n hoofd geven denk ik om één van z'n twee droomkoersen te winnen.
Remco heb ik het altijd wel voor gehad ondanks z'n jeugdzondes. Gisterenmiddag op Eurosport nog zitten kijken naar de laatste 65 km van de Olympische rit.
Remco heb ik het altijd wel voor gehad ondanks z'n jeugdzondes. Gisterenmiddag op Eurosport nog zitten kijken naar de laatste 65 km van de Olympische rit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik niet, dat is mijn voetbalaversie
Maar WvA zou het zo gegund zijn dit voorjaar. Klasbak, maar net op de verkeerde momenten blessures of lek.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik niet, dat is mijn voetbalaversie
Maar WvA zou het zo gegund zijn dit voorjaar. Klasbak, maar net op de verkeerde momenten blessures of lek.
Wout zonder PR of RVV is als Sven Kramer zonder Olympisch goud op de 10k.
Less is bore
-
- Forum-lid
Juist vanwege zijn voetbalverleden mag ik 'm wel, toont toch weer aan dat voetballers veelzijdige sporters zijn tov wielrenners!
En dat ie wel eens wat misbaar maakt, dat zij hem vergeven, ondanks zijn lengte een groot wielrenner!
Er zit in ieder geval een goed hart in, letterlijk en figuurlijk...
En dat ie wel eens wat misbaar maakt, dat zij hem vergeven, ondanks zijn lengte een groot wielrenner!
-
- Forum-lid
Andersom zie ik de stap inderdaad niet zo snel gemaakt worden. Met alleen een goede conditie kom je niet ver met veel sporten. Ik denk ook niet dat het alleen zijn voetbalverleden is dat hem zo gemaakt heeft, hij is een kind van zijn tijd. Veel generatiegenoten vertonen zulks gedrag als hij, ook buiten de voetbalvelden.scottpch64 schreef: ↑26 dec 2024 07:07 Juist vanwege zijn voetbalverleden mag ik 'm wel, toont toch weer aan dat voetballers veelzijdige sporters zijn tov wielrenners!
En verder denk ik ook dat het een goed mens is, met wat maniertjes zo nu en dan, maar ach als dat het ergste is.
-
- Forum-lid
In de jaren '70 had je het tv programma Superstars waar allerlei verschillende sporters uit verschillende sporten, het tegen elkaar opnamen.
Presentator Ruud ter Weijden voor de insiders.
Hennie Kuiper en Joop Zoetemelk hebben toen ook meegedaan, dramatisch wat die presteerden tov voetballers en hockeyers zoals Ties Kruize die Europees Superstar kampioen werd...
Konden niet opdrukken, niet hardlopen, slecht in de krachtsporten....ondanks doping.
Voor degenen die graag afgeven op voetballers.....
Kijk naar Mathieu, ook zo'n alleskunner, is als voetballer begonnen!
Presentator Ruud ter Weijden voor de insiders.
Hennie Kuiper en Joop Zoetemelk hebben toen ook meegedaan, dramatisch wat die presteerden tov voetballers en hockeyers zoals Ties Kruize die Europees Superstar kampioen werd...
Konden niet opdrukken, niet hardlopen, slecht in de krachtsporten....ondanks doping.
Voor degenen die graag afgeven op voetballers.....
Kijk naar Mathieu, ook zo'n alleskunner, is als voetballer begonnen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De aversie zit bij mij niet in het spelletje voetbal, maar de hype er omheen. Die mongolen die zich supporters noemen, de Fifa corrupte bende, de aanstellers op het veld, de selectieve inzet van de Var. De hele charme is er al een paar decennia vanaf.
Less is bore
Daarom kijk ik eigenlijk alleen naar de Engelse competitie.daniel1975 schreef: ↑26 dec 2024 21:20 De aversie zit bij mij niet in het spelletje voetbal, maar de hype er omheen. Die mongolen die zich supporters noemen, de Fifa corrupte bende, de aanstellers op het veld, de selectieve inzet van de Var. De hele charme is er al een paar decennia vanaf.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mongoli ... tball_teamdaniel1975 schreef: ↑26 dec 2024 21:20 De aversie zit bij mij niet in het spelletje voetbal, maar de hype er omheen. Die mongolen die zich supporters noemen, de Fifa corrupte bende, de aanstellers op het veld, de selectieve inzet van de Var. De hele charme is er al een paar decennia vanaf.
Of wellicht deze: https://www.topendsports.com/world/coun ... ngolia.htm
Maar waarschijnlijk bedoel je de vermeende supporters die in Nederlandse stadions de boel totaal verzieken voor iedereen….