Ik kies altijd de Italiaanse taal en daar staat hij niet tussen
http://scottusa.com/it_it/product/7990/44949/addict_r1
Scott
Michel,
ik heb nog eens de geometrietabel nagekeken en een Small staat wel als 52 genoteerd, maar heeft een bovenbuislengte van 535 mm, terwijl een Medium als 54 genoteerd staat, maar een bovenbuislengte heeft van 550 mm, en da's nu net waar ik tussen val.
De vraag blijft dus : beter korte bovenbuis met 120mm stuurpen of langere bovenbuis met 100 mm stuurpen ?
Wat is het verschil in rij-eigenschappen ?
ik heb nog eens de geometrietabel nagekeken en een Small staat wel als 52 genoteerd, maar heeft een bovenbuislengte van 535 mm, terwijl een Medium als 54 genoteerd staat, maar een bovenbuislengte heeft van 550 mm, en da's nu net waar ik tussen val.
De vraag blijft dus : beter korte bovenbuis met 120mm stuurpen of langere bovenbuis met 100 mm stuurpen ?
Wat is het verschil in rij-eigenschappen ?
johan
Zola1978 schreef:Heeft iemand een foto van de Addict RC/ R1 zonder ISP di eop bikemotion stond?
Bedankt.
Ik heb ook nog een foto vandie culombia uitvoering met dat mooie groene lintje
:rolleye:, als je die wil hebben geef maar een gil.
[img=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MKEDDJJ7.jpg]
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets en heb zo nu 3 merken op het oog: Focus, Specialized en ook Scott.
De fiets mag echter niet boven de 2000 euro gaan kosten en toch wel degelijk zijn afgemonteerd (bv. ultegra).
Heeft Scott in zijn aanbod dan een carbon racer onder de 2000 met deze specificaties ?
mvg
Laurens
Ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets en heb zo nu 3 merken op het oog: Focus, Specialized en ook Scott.
De fiets mag echter niet boven de 2000 euro gaan kosten en toch wel degelijk zijn afgemonteerd (bv. ultegra).
Heeft Scott in zijn aanbod dan een carbon racer onder de 2000 met deze specificaties ?
mvg
Laurens
Ik rijd sinds 3 jaar, met grote tevredenheid trouwens, met een CR1. Geen kwaad woord daarover dus.
Misschien is het goed in het achterhoofd te houden hoe het zit met garantieperiodes en verdere service na aankoop. Wanneer ik nu vergelijk met andere merken, met frames in dezelfde prijscategorie, merk ik dat je er bij Scott eigenlijk redelijk slecht aan toe bent. Garantie van 2 jaar en geen crash replacement policy (gevraagd aan de stand op Bike Motion). Bij een volgend frame gaat dit voor mij toch wel gaan meespelen.
Misschien is het goed in het achterhoofd te houden hoe het zit met garantieperiodes en verdere service na aankoop. Wanneer ik nu vergelijk met andere merken, met frames in dezelfde prijscategorie, merk ik dat je er bij Scott eigenlijk redelijk slecht aan toe bent. Garantie van 2 jaar en geen crash replacement policy (gevraagd aan de stand op Bike Motion). Bij een volgend frame gaat dit voor mij toch wel gaan meespelen.
update:
dura ace brake pads
chorus seatpost
concor replica
oval stem without decals /with titan and carbon upgrade
chorus rear der with carbon inner plate and carbon pulleys
record front der
fsa gosammer with ta zephyr rings (will be replaced with sram red, ta rings, black c-bear ceramic bearings)
time rsc carbon pedals without decals
omdat de drinkbushouders en zadelpen 3k finish zijn heb ik ook de spacers zo gehouden, kwestie van een geheel te krijgen, enkel kader is UD finish
gewichten
rolling frame: 6140gr
stuur (easton ec90 slx3): 200
stuurlint (fizik microtex): 63
shifters (chorus 05): 370
ketting (kmc x10sl): 250
kabels (out of the box): 248
totaal met tubewielen: 7271
waarschijnlijk total met eurus wielen: 7151
dura ace brake pads
chorus seatpost
concor replica
oval stem without decals /with titan and carbon upgrade
chorus rear der with carbon inner plate and carbon pulleys
record front der
fsa gosammer with ta zephyr rings (will be replaced with sram red, ta rings, black c-bear ceramic bearings)
time rsc carbon pedals without decals
omdat de drinkbushouders en zadelpen 3k finish zijn heb ik ook de spacers zo gehouden, kwestie van een geheel te krijgen, enkel kader is UD finish
gewichten
rolling frame: 6140gr
stuur (easton ec90 slx3): 200
stuurlint (fizik microtex): 63
shifters (chorus 05): 370
ketting (kmc x10sl): 250
kabels (out of the box): 248
totaal met tubewielen: 7271
waarschijnlijk total met eurus wielen: 7151
-
- Forum-lid
Heeft iemand een foto van de fiets van Cavendish zoals hij op de bikemotion op display stond? Thx.
patmaessen schreef:Heeft iemand een foto van de fiets van Cavendish zoals hij op de bikemotion op display stond? Thx.
Tada: Groter formaat: klik
[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-DUNZ4XDC.jpg][
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
@ girlinred, heel erg dikke 'dank je wel'.