Cannondale
Ook pas een nieuwe Cannondale. Nou zit er net boven het bracket op de schuine buis een lelijke waarschuwingssticker. Is die makkelijk te verwijderen?
Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil hem graag er af halen maar ben bang dat het misschien fout gaat.
Heeft iemand daar ervaring mee? Ik wil hem graag er af halen maar ben bang dat het misschien fout gaat.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Ken geen nude carbon frames die dit niet hebben. Je bestelt de lichtste variant met enkel een matte afwerking (zonder kleurlak) en dan zu je het hiermee moeten doen.Ik hoor ook graag van andere Forum-leden of ik dit normaal zou moeten vinden.
Scheurende lak is ook niet prettig en bovendien veel mider duurzaam.
Een supersix die dit niet heeft is dus volledig gelakt.
En kijk eens langs de buizen van een Evo, met zo'n afwerking zou ik niet kunnen leven (maar dat is vooraf te zien dus daar kies je ook voor)
Laatst gewijzigd door sharkman113 op 26 jan 2012 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- thestudent
- Forum-lid HC
- Berichten: 5540
- Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
- Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn
Ik heb geen cannondale, maar wel een stuk met allee nude carbon afwerking. Bij mij zitten deze vlekken er ook alleen dan in een wat regelmatigere structuur. Het hoort zo bij een Unidirectionele afwerking. Als je maar hard genoeg fietst zien mensen dat natuurlijk niet. Dus niet zeuren maar trainen
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
@Gerkon: klopt, dit heb ik ook. Daarom heet het ook "exposed carbon". Ik vind het wel cool.
@Jaeger: gewoon een stickertje laten maken.
@Juul: die kan je er met een feun af feunen. Heb ik ook gedaan. (ja ik kon de umlaut niet vinden)
@Jaeger: gewoon een stickertje laten maken.
@Juul: die kan je er met een feun af feunen. Heb ik ook gedaan. (ja ik kon de umlaut niet vinden)
ooit allemaal op een Scalpel
Alt+148=ö
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Mag best een beetje pijn doen.
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
Cervélo Soloist Carbon, Campa Record, Zipp 404, Deda Elementi
Cervélo S5, Campa Chorus, Zipp 404, 3T Team
Koga Roadchamp, Ultegra, Easton EA50SL, Pro Gear
Xtrail MUD 9.0 29-er, XT, Magura, Reba
ik vind de vlekken wel behoorlijk veel, ik zou het niet moeten hebben ,
mijn synapse is gelakt daar zie je soms ook wel vlekken in het carbon, maar vergleken met dit , is dat niks.
@juul ik heb de stickers er gewoon met de hand afgekregen.
mijn synapse is gelakt daar zie je soms ook wel vlekken in het carbon, maar vergleken met dit , is dat niks.
@juul ik heb de stickers er gewoon met de hand afgekregen.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 07 nov 2009 12:54
Ik ben vanmiddag even bij de FM geweest en idd ik denk dat ik alles Shimano houd.dj schreef:geen direct antwoord op je vraag maar:Mighty Bike Mike schreef:Ik sta op het punt mijn Super Six Hi Mod op tehalen en te upgraden bij de FM
Zag ik daar de nieuwe 2012 SS met het DI2 ultegra bij hem staan.
Super mooi design die nieuwe zwarte SS met het matzwart erbij.
Maar heeft iemand toevallig op beide gereden en het verschil gemerkt, Hi Mod of de standaard SS?
Ik twijfel nu het nog kan.
Of de Hi Mod met handgeschakeld SRAM Red compleet en 3T stuur/pen en zadelpen.
Of de nieuwe SS met dezelfde 3T onderdelen en dan voor-, achter derrie en shifters van Ultegra DI2 icm met SLK crankstel, SRAM Red bladen, SRAM Powerdomecasette + ketting en SRAM remmen.
Iemand sugesties of tips?
je leest vaak dat mensen SRAM rijden maar met een shimano ketting en cassette - minder herrie en beter schakelen, zegt men.
dus waarom wil je ultegra di2 met SRAM spullen?
SRAM red wel lichter maar het wordt dan te veel merken op 1 bike