Jan Janssen
-
- Forum-lid
Klopt! Je kunt er van de Ommer kant bij Junne rechtsaf en dan rechtdoor uiteindelijk naar rechts en via de Nieuwe Brug naar de Lemelerberg. @harryjacques ik had dat zelfde blauwe pakkie aan.
Heerlijk zo'n foto!
Lekker door de duinen! Rij daar ook regelmatig. Ben dit jaar blijven steken op 1500 km.. Planning is om in Maart wel een week naar Mallorca te gaan en wie weet op een nieuw karretje
Nog niks besteld, twijfel nog.
Dat dacht ik wel Frank! Wel erg gaaf.
Dat dacht ik wel Frank! Wel erg gaaf.
-
- Forum-lid
Yep dat was ik. Die fiets kwam mij gelijk bekend voorDDX schreef:Ik werd gisteren nog gespot bij Wassenaar door iemand (Daniel volgens mij?) van het forum die mijn fiets herkende
Was lekker rondje hardrijden gisteren. (Haarlem-Wassenaar-Boskoop-Breukelen-Weesp-Haarlem met 33.5 gemiddeld)
Heerlijk rondje Delft - Hoek van Holland - Wassenaar - Delft gedaan. Wel een flinke wind.
Echt veel fietsers op het duinpad met dat lekkere weer. Maar gelukkig veel hardrijders en minder families die de hele breedte van de weg gebruiken. Kon goed doorrijden. Maar haalde het gemiddelde van hierboven niet
-
- Forum-lid
DDX schreef:Wat heb je voor moois besteld ?
(Ik zit dit jaar pas op 20k )
zo dan! Ik heb voor mijn gevoel best veel gefietst dit jaar. Ik zit nu net boven de 7,5k
-
- Forum-lid
Zo dat zijn de kilometer DDX! Waar haal jij de tijd vandaan