Ik heb dit vorig jaar ook gehad. Ik heb toen een mail naar wahoo gestuurd en gezegd dat dit na een paar jaar niet zou moeten kunnen. Ze gaven als antwoordt dat ze hier niet veel mee konden omdat het buiten garantie was. Wel gaven ze me een code waarmee ik voor 50% korting een wahoo roam kon kopen. Dit vond ik toch een erg net gebaar. Daar heb ik dan ook gebruik van gemaakt.
Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
Helaas al 2 weken problemen met het uploaden van routes.
Helaas geen oplossing kunnen vinden. Als ik dit forum zo lees lijkt het alsof bij iedere update een aantal gebruikers wat problemen ervaren met het laden van routes, functies die niet zichtbaar zijn etc...
Helaas geen oplossing kunnen vinden. Als ik dit forum zo lees lijkt het alsof bij iedere update een aantal gebruikers wat problemen ervaren met het laden van routes, functies die niet zichtbaar zijn etc...
Ik heb een ander probleem: regelmatig (niet altijd) geeft mijn kaart problemen tijdens een rit. Na 30-60 minuten blijft de kaart 'loading' aangeven en zie ik omliggende wegen niet meer op de kaart of verslechtert de resolutie waarop de wegen worden weergegeven.. De route blijft wel te zien maar is vaak slecht afleesbaar door de gebrekkige weergave van wegen.
Wat heb ik al geprobeerd: opnieuw opstarten (dan doet hij het weer voor even), opnieuw koppelen, fabrieksreset, de kaarten verwijderen en opnieuw installeren, de cache leeggooien door de Wahoo op de pc aan te sluiten. Het probleem blijft terugkomen.
Iemand suggesties?
Wat heb ik al geprobeerd: opnieuw opstarten (dan doet hij het weer voor even), opnieuw koppelen, fabrieksreset, de kaarten verwijderen en opnieuw installeren, de cache leeggooien door de Wahoo op de pc aan te sluiten. Het probleem blijft terugkomen.
Iemand suggesties?
Wat ik wel zie de laatste tijd is dat de registratie van de gegevens op welke versnellingen je gereden hebt na een (iets langere) pauze ineens niet meer geregistreert worden. Tevens is de aanduiding niet helemaal juist, met andere woorden hij geeft aan dat ik op de 50 rij en in werkelijkheid is dat 34 geweest of andersom. Vreemd.
Heeft Wahoo nog nooit zolang ik dat ding heb, ook na een paar keer een ticket aangemaakt te hebben, voor elkaar gekregen om het goed te krijgen.
Hoe is dat bij jullie...?
Heeft Wahoo nog nooit zolang ik dat ding heb, ook na een paar keer een ticket aangemaakt te hebben, voor elkaar gekregen om het goed te krijgen.
Hoe is dat bij jullie...?
...
Geen suggesties, maar ik had laatst precies het zelfde probleem. Ik reed een lange route (noord zuid) en ergens na de Maas bleef de kaart op 'loading' hangen. Gek genoeg kon die nog wel navigeren, maar ik zag alleen maar een zwart lijntje op de kaart en geen wegen meer. De volgende dag (terug naar huis) was het euvel weer verdwenen. Geen kaart problemen op de zuid-noord rita_v schreef: ↑19 apr 2022 09:07 Ik heb een ander probleem: regelmatig (niet altijd) geeft mijn kaart problemen tijdens een rit. Na 30-60 minuten blijft de kaart 'loading' aangeven en zie ik omliggende wegen niet meer op de kaart of verslechtert de resolutie waarop de wegen worden weergegeven.. De route blijft wel te zien maar is vaak slecht afleesbaar door de gebrekkige weergave van wegen....
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Vandaag, 22 april bij Futurumshop 40 euro korting op de Bolt. Als je dan ook nog een kortingscode voor 25 euro hebt dan gaat er een mooi bedrag af.
Als iemand nog een kortingscode heeft...
-
- Forum-lid