iemand al de Garmin edge 705??
[quote="newD"]Dat klopt helemaal, wanneer je een nieuw apparaat hebt staat er nog geen gupdate bestand op het interne geheugen. Pas na de eerste keer updaten verschijnt dit bestandje.
Op dit moment kun je twee dingen doen.
1) je kunt je edge gewoon gebruiken zoals hij nu is zonder te updaten naar 3.10
2) je bent toch benieuwd naar 3.20 en installeert deze (maakt voor de zekerheid een backup van 3.10 om als je wil weer makkelijk terug te kunnen naar 3.10)
Heb je de Webupdater van Garmin op je PC geïnstalleerd? Daarmee is het voor het eerst installeren van een update namelijk het eenvoudigste. Gewoon je edge aan de pc koppelen, webupdater opstarten en de stapjes van het programma volgen.[/quote]
Dank je wel voor deze uiteenzetting
Ik heb nu de 3.1 op mijn edge en ook al op de pc als back-up, van de link hier enkele regels boven, deze is altijd in het engels ???
Ik zal heel wijselijk nog geen updates doen, toestel werkt naar behoren
Ja , in heb de updater geinstalleerd
Op dit moment kun je twee dingen doen.
1) je kunt je edge gewoon gebruiken zoals hij nu is zonder te updaten naar 3.10
2) je bent toch benieuwd naar 3.20 en installeert deze (maakt voor de zekerheid een backup van 3.10 om als je wil weer makkelijk terug te kunnen naar 3.10)
Heb je de Webupdater van Garmin op je PC geïnstalleerd? Daarmee is het voor het eerst installeren van een update namelijk het eenvoudigste. Gewoon je edge aan de pc koppelen, webupdater opstarten en de stapjes van het programma volgen.[/quote]
Dank je wel voor deze uiteenzetting
Ik heb nu de 3.1 op mijn edge en ook al op de pc als back-up, van de link hier enkele regels boven, deze is altijd in het engels ???
Ik zal heel wijselijk nog geen updates doen, toestel werkt naar behoren
Ja , in heb de updater geinstalleerd
Sworks Venge
[quote="RvanE"]Hier nog een probleem met versie 3.20. Als ik onder dicht bladerdek fiets gaf dit nooit echt problemen. Nu springt het apparaat vaak op "automitsch gepauzeerd" om vervolgens meteen weer op "hervat automatisch" te springen. Dit lijkt te komen omdat de ontvangst even wegvalt, de snelheid is dan dus 0 en dan pauzeerd ie automatich. Merkwaardig dat dit probleem zich voordoet net na de update.
Kan iemand me vertellen hoe ik versie 3.10 terug kan zetten?[/quote]
Net terug van een ritje na de downgrade naar 3.10. Probleem was weer verdwenen. Ik hou het dus voorlopig bij versie 3.10.
Kan iemand me vertellen hoe ik versie 3.10 terug kan zetten?[/quote]
Net terug van een ritje na de downgrade naar 3.10. Probleem was weer verdwenen. Ik hou het dus voorlopig bij versie 3.10.
Bianchi 1885, Centaur compact, Campagnolo Scirocco
Vandaag ging het na +/- 85 km mis . Navigatie valt weg , gelukkig was er het blauwe lijntje , de kleur die ik aan de route geef ,nog zichtbaar en kon ik die volgen.
Als ik naar opgeslagen ritten ging , dan vertelde het programmaatje dat die er geen waren . De kaart was ook niet meer zichtbaar "aanwezig" . Ws de reden dat hij geen navigatie meer wilde verlenen.
De getallen liepen gewoon door , maar thuis was er geen geschiedenis geschreven en die kon dus niet geupload worden . Batterij was ook bijna leeg na 6 uur .
Toen begon het downgraden en dat is gelukt . 3.10 staat er weer op en is dus klaar voor de lange rit van morgen.
Eens kijken hoelang het duurt voordat 3.30 uitkomt .
Als ik naar opgeslagen ritten ging , dan vertelde het programmaatje dat die er geen waren . De kaart was ook niet meer zichtbaar "aanwezig" . Ws de reden dat hij geen navigatie meer wilde verlenen.
De getallen liepen gewoon door , maar thuis was er geen geschiedenis geschreven en die kon dus niet geupload worden . Batterij was ook bijna leeg na 6 uur .
Toen begon het downgraden en dat is gelukt . 3.10 staat er weer op en is dus klaar voor de lange rit van morgen.
Eens kijken hoelang het duurt voordat 3.30 uitkomt .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Apparaat is ok alleen de sw laat ons regelmatig in de steek. Een beetje meer concurentie zou wonderen doen bij Garmin denk ik. Over de andere navisystemen van Garmin hoor ik weinig problemen van gebruikers, maar ja daar moeten ze de strijd aan met oa TT.
Als wielrennen makkelijk was, zou het wel voetbal heten
-
- Forum-lid HC
Zo ik ben weer terug op 3.1 deze werkte eigenlijk heel stabiel.
Ik zou iedereen afraden naar 3.2 te gaan, een soort "voor de vakantie update" waar je een hoop naregeit van kan krijgen.
Ik zou iedereen afraden naar 3.2 te gaan, een soort "voor de vakantie update" waar je een hoop naregeit van kan krijgen.
[quote="Amclassic-fan"]En toch is het nog altijd veruit het beste apparaat dat er te koop is. Versie 3.1 is gewoon stabiel, ik snap alleen niet hoe ze 't voor elkaar hebben gekregen zo'n slechte upgrade te maken.[/quote]
Zeer ws geen goede controle gedaan en hem daardoor te vroeg gereleased.
Zeer ws geen goede controle gedaan en hem daardoor te vroeg gereleased.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid
Iemand dit probleem al eens gehad? Ik krijg de melding "rondedatabase bijna vol". Maar ik maak het geheugen van de kaart in de 705 regelmatig leeg door de files er vanaf te kopieren. Moet ik ergens iets resetten ofzo?
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="Amclassic-fan"]En toch is het nog altijd veruit het beste apparaat dat er te koop is.[/quote]
Eens, maar dat zegt ook vooral iets over de zeer magere concurrentie.
Want perfect is hij nog bij lange niet.
Eens, maar dat zegt ook vooral iets over de zeer magere concurrentie.
Want perfect is hij nog bij lange niet.
Less is bore