Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
Wie weet waar de Campagnolo Athena triple groepset het goedkoopst is? Bij voorkeur met een cassette naar keuze.
Bij Mantel geen cassette naar keuze kost deze 699. Ga mijn eigen groep overzetten op een nieuw frame en dan voor mijn vriendin de Fondriest opnieuw opbouwen denk ik.
Bij Mantel geen cassette naar keuze kost deze 699. Ga mijn eigen groep overzetten op een nieuw frame en dan voor mijn vriendin de Fondriest opnieuw opbouwen denk ik.
Bell Sweep (wit/zilver), anyone? Tot nu toe 113 euro bij Futurum. [edit] 99,90 bij Bike24.
2ehands bij te koop aangeboden al gezien?havana schreef:Bell Sweep (wit/zilver), anyone? Tot nu toe 113 euro bij Futurum. [edit] 99,90 bij Bike24.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=67135
Da's een L, heb een M nodig.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Bij onderstaande aanbieders staat niet of het een model 2014 betreft, doch voor zover mijn (beperkte) kennis reikt, lijken de afbeeldingen in elk geval wel op het meest recente model: bike-discount (€ 91,46 + € 5,95) en rose.nl (€ 81,29 + € 7,95). Er is dus iets te kiezen, lijkt mij...havana schreef:Bell Sweep (wit/zilver), anyone? Tot nu toe 113 euro bij Futurum. [edit] 99,90 bij Bike24.
60 x Ventoux
Bij bike-discount.de voor €91,46 + 5,95 verzendkostenhavana schreef:Bell Sweep (wit/zilver), anyone? Tot nu toe 113 euro bij Futurum. [edit] 99,90 bij Bike24.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Ja, dat heb ik vanmiddag ook al tweemaal (!) proberen te posten, tezamen met de prijs bij Rosebianco schreef:Bij bike-discount.de voor €91,46 + 5,95 verzendkostenhavana schreef:Bell Sweep (wit/zilver), anyone? Tot nu toe 113 euro bij Futurum. [edit] 99,90 bij Bike24.
(€ 81,29 + € 7,95). Maar die posts schijnen, om een voor mij volstrekt onduidelijke reden, eerst goedgekeurd te moeten worden...
60 x Ventoux
Vreemd, maar nu werkt het dus wellegrimpeur schreef:Ja, dat heb ik vanmiddag ook al tweemaal (!) proberen te posten, tezamen met de prijs bij Rosebianco schreef:Bij bike-discount.de voor €91,46 + 5,95 verzendkostenhavana schreef:Bell Sweep (wit/zilver), anyone? Tot nu toe 113 euro bij Futurum. [edit] 99,90 bij Bike24.
(€ 81,29 + € 7,95). Maar die posts schijnen, om een voor mij volstrekt onduidelijke reden, eerst goedgekeurd te moeten worden...
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Ja, ik dacht dat het aan de 'links' lag die ik in mijn post had opgenomen. Maar zonder de directe link werd het bericht ook eerst 'opgeslagen' ter verdere goedkeuring. Daarom verbaasde het mij dat jouw post met een identieke link wel gewoon geplaatst werd. Dit is voor mij toch een beetje 'hogere wiskunde' (was ik toch al nooit erg goed in ).
Edit: Zojuist krijg ik bericht dat de post geaccepteerd en geplaatst is (zie vorige pagina) .
Edit: Zojuist krijg ik bericht dat de post geaccepteerd en geplaatst is (zie vorige pagina) .
60 x Ventoux
Wielrenners,
Ik ben al enige tijd op zoek naar de Giro Monaco 2014 rood/wit uitvoering. Helaas zijn ze op vele websites pas laat in het seizoen beschikbaar en op vele USA websites zijn de verzendkosten aardig hoog. Dus bij deze de vraag of iemand weet waar ik de Giro Monaco 2014 rood/wit kan kopen.
http://www.bikeparts4u.nl/kleding-1/han ... onaco-2014
Andere adviezen betreffende de handschoenen mag ook!
Bedankt!
Ik ben al enige tijd op zoek naar de Giro Monaco 2014 rood/wit uitvoering. Helaas zijn ze op vele websites pas laat in het seizoen beschikbaar en op vele USA websites zijn de verzendkosten aardig hoog. Dus bij deze de vraag of iemand weet waar ik de Giro Monaco 2014 rood/wit kan kopen.
http://www.bikeparts4u.nl/kleding-1/han ... onaco-2014
Andere adviezen betreffende de handschoenen mag ook!
Bedankt!
Scott Foil 20 2013
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3
Sram Red/Force 22
Zipp SL Stem
Ritchey Neo Classic
Fizik Antares R3