Mooie zaak Martens trouwens.
Ontopic: ze hebben daar een uitgebreide voorraad Cubes.
Fiets Magazine nr. 4-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Niet in de gewenste maat beschikbaar?
Mijn lichaam heeft ongeveer dezelfde specificaties. Ik heb een aantal jaar op een Cube Agree maat 56 gereden. Dat ging op zich prima, maar toen ik op mijn volgende fiets een stuk compacter ging zitten, vond ik die Cube opeens wel behoorlijk groot/ log aanvoelen.barmic schreef: ↑12 jan 2024 18:20 ik ben 176 en een bb van 81 cm volgens Cube val ik dan tussen twee maten in 53/56. vanmiddag bij Mantel op zowel 53 als 56 rondje gereden 53 is wat meer compact. Bij Trek store op een Emonda gereden daar kom ik uit op 54. Ik denk bij Rose Xlite de 53 ook beter zit dan de een maat 55.
BikeExchange geeft ook niet de gewenste zoekresultaten wat betreft SLT
En bevalt de cross slx fiets?canyon1964 schreef: ↑07 okt 2023 07:04 Ik had ook heel veel interesse in de Nuroad maar in mijn maat niet te krijgen via mijn plaatselijke Cube Store Schimmert. Die hebben voor mij wel een Cube Cross SLX met Shimano DI2 waar ik ook heel tevreden mee ben. Nu kan ik ook eens een gravel tochtje maken. Mijn setje is nu eindelijk compleet.![]()