Ik ga meestal dezelfde dag weer naar huis. Gelukkig is naar het oosten het meestal Mistral light
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Ik heb van half elf tot half drie heerlijk een rondje gedaan in de kop van Noord Holland.
Helaas is het zonnetje nu wel weg.
Maar de temperatuur was goed en nagenoeg geen water op de weg dus een prima ritje.
Helaas is het zonnetje nu wel weg.
Maar de temperatuur was goed en nagenoeg geen water op de weg dus een prima ritje.
-
- Forum-lid HC
Ik had naar aanleiding van het weerbericht de zondagmiddag geclaimd om te fietsen. Dat was dus een goede keuze.
Toch alweer de 4e week dat ik niet te klagen heb over het weer tijdens het fietsen.
Toch alweer de 4e week dat ik niet te klagen heb over het weer tijdens het fietsen.
Laat starten was het devies vandaag inderdaad. 13:15 weggereden, geen regen gezien. Wel heel veel hele vieze wegen. Heerlijk rustig op de weg en heel weinig wind.
Wat ik niet snap is dat je op zo'n dag vooral MTB'ers en gravelrijders ziet....
Wat ik niet snap is dat je op zo'n dag vooral MTB'ers en gravelrijders ziet....
Hier ook, boeren die van het land komen met de trekker en dan een laag drek op de weg achterlaten. Ook al is het droog, poetsen moet je wel na afloop. Zondag had ik geen tijd, maar zaterdag en vrijdag een rondje kunnen doen. Keertje geen wind zou ook wel lekker zijn.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
15gr en zon ook
Less is bore