Schone dames!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Nee, nee. Dat is zeldzame Brabantse Zandhapper (niet te verwarren met de Limburgse Kuitenbijter).
Mooi als je dat zo op dat moment vast legt
Zorro
Mooi als je dat zo op dat moment vast legt
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- geertjan5
- Forum-lid
Hoe kan je in godsnaam zo terrecht komen op dat stuk?!?!
Je kan wel zien dat het een clinic is waarbij je nog wel eens wat dingentjes moet doen maar hier kan ik geen voorbeeld bij bedenken.
Je kan wel zien dat het een clinic is waarbij je nog wel eens wat dingentjes moet doen maar hier kan ik geen voorbeeld bij bedenken.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
het zal wel iets geweest zijn dat ze zo schrok van "die verhoging" in de grond dat ze daardoor nogal hard in de voorrem kneep denk je niet;)
time vx special pro / trek 9.8 oclv.
Ik denk dat ze haar stuur niet goed genoeg omhoog trok waardoor haar stuur overdwars tegen de balk kwam te staan en haar als het ware lanceerde.
Of ze goeie airbags heeft is niet te zien, maar vervelend voelde het volgens mij wel!
Of ze goeie airbags heeft is niet te zien, maar vervelend voelde het volgens mij wel!
Niets is wat het lijkt..
- geertjan5
- Forum-lid
jaa zo iets zal het wel zijn geweest! dan mag je hem er ook wel bijna afrekken als je zo terrecht wil komen want die er achter staan kan je ook wel zien dat die niet al te hard rijden. Dus dat zal het probleem wel niet zijn.
Edit:
Reactie was op de reactie van Wouter
Edit:
Reactie was op de reactie van Wouter
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.