Actiefoto's
Nee, links in beeld stond een auto geparkeerd tegen die wand. En in plaats van de stenen heeft mijn zoon daar wat hekwerk ingeplakt Ik dacht ook al, als je niet weet wat er is gedaan dan zie je het ook niet. En dat blijkt dus.
Ride bikes, not tanks!
Heel duidelijk te zien.. maar als jij je er maar niet aan stoort
Ik zat te zoeken naar verschillen tussen de twee hier geplaatste foto's. Maar nu ik dat hekkie heb gespot kan ik het niet meer niet zien. Het zou mij storen...
On topic: junior (11) tijdens het maken van vlieguren..
On topic: junior (11) tijdens het maken van vlieguren..
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Echt heel stoer! (Zowel junior als het beklimmen van de Zoncolan)
Waarom is niet gewoon dat muurtje doorgetrokken zoals het er in het echt uitziet? Die golfplaten erin maken het nogal raar. En als je dan toch bezig bent in die hoek: die containers kun je makkelijk weghalen door daar wel die golfplatenwand overheen de plakken.
Voor aan de muur zou ik liever een auto in beeld hebben dan deze rare constructie.
Waarom is niet gewoon dat muurtje doorgetrokken zoals het er in het echt uitziet? Die golfplaten erin maken het nogal raar. En als je dan toch bezig bent in die hoek: die containers kun je makkelijk weghalen door daar wel die golfplatenwand overheen de plakken.
Voor aan de muur zou ik liever een auto in beeld hebben dan deze rare constructie.
Campagnolo Ultra Dork
Troost je, in het bikepark zijn er maar heel weinig die dergelijke sprongen durven en kunnen maken. Ik ook niet iig. Vooral die van de onderste foto, dat is een meter of 15 vliegen, met garantie tot heel hard vallen mocht je het niet halen.
Wat die plaat betreft; hij moet bij jou op de muur he? Uiteindelijk boeit het alleen wat jij er van vindt
Wat die plaat betreft; hij moet bij jou op de muur he? Uiteindelijk boeit het alleen wat jij er van vindt
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
M.n. de snelheid in de aanloop is een uitdaging voor 'em. 40 km/u moet je toch wel gaan, en dat is met <40kg best lastig. Aanloop zelf is ook niet kinderachtig trouwens, met meerdere grote (gap) jumps. Eentje niet goed genoeg landen, en hij moet de aanloop afbreken. Spannend voor paps om te kijken wel, maar het went
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?