Jan Janssen
-
- Forum-lid
Een winter en zomer editie dan maar
-
- Forum-lid
Super goed initiatief!
Zo, sinds oktober weer op de fiets gezeten. Viel niet helemaal mee maar we houden het er in. In maart naar Mallorca om een week te fietsen / bijkomen. Iemand al eerder geweest?
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Virage in het echt. Als die top is dan moet me einde jaars bonus er toch aan geloven denk ik...
Ben ook benieuwd naar de nieuwe Virage in het echt. Als die top is dan moet me einde jaars bonus er toch aan geloven denk ik...
-
- Forum-lid
Ha Joey, vorig jaar wel een week naar Mallorca geweest, maar zelf niet op de fiets gezeten...wel ontzettend, maar dan ook erg veel fietsers gezien zwoegend omhoog tegen een paar hellingen, vooral de klim naar een paar kloosters was erg mooi (en druk).....
je gaat er een heerlijke vakantie krijgen denk ik
je gaat er een heerlijke vakantie krijgen denk ik
Afgelopen September geweest en zeer goed bevallen.joeywl schreef:Zo, sinds oktober weer op de fiets gezeten. Viel niet helemaal mee maar we houden het er in. In maart naar Mallorca om een week te fietsen / bijkomen. Iemand al eerder geweest?
Zat niet aan de fiets kant van het eiland (is het westen) maar heb nog prima wat leuke ritjes kunnen maken.
Check mijn Strava maar voor wat ritten die ik gedaan heb.
Er zijn een hoop mensen die je hier prima mee kunnen helpen en even zoeken op Mallorca zal ook hoop antwoorden geven
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... ca#p964274
Ja mijn vrienden groep heeft er vroeger vaak getrained toen ze nog in vorm waren maar hun gingen altijd met Odwin. Ben gewoon benieuwd wat de ervaringen van forum leden zijn.
Soap; Bedankt voor je Strava ritjes! We gaan gelukkig met iemand die traint er 2 keer per jaar. Die gasten zijn helemaal lyrische over Mallorca, ik vraag me dan af wat er zo geweldig is aan dat eiland.
Soap; Bedankt voor je Strava ritjes! We gaan gelukkig met iemand die traint er 2 keer per jaar. Die gasten zijn helemaal lyrische over Mallorca, ik vraag me dan af wat er zo geweldig is aan dat eiland.
Wanneer ga je ?joeywl schreef:Zo, sinds oktober weer op de fiets gezeten. Viel niet helemaal mee maar we houden het er in. In maart naar Mallorca om een week te fietsen / bijkomen. Iemand al eerder geweest?
Ik ga ook (voor het eerst) in maart (20-29)
-
- Forum-lid
Ik voel em aankomen.........de Jan Janssen Forumrit
Eind Februari begin Maart. Bij wie ga jij?DDX schreef:Wanneer ga je ?joeywl schreef:Zo, sinds oktober weer op de fiets gezeten. Viel niet helemaal mee maar we houden het er in. In maart naar Mallorca om een week te fietsen / bijkomen. Iemand al eerder geweest?
Ik ga ook (voor het eerst) in maart (20-29)