Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
martijntijn
Forum-lid
Berichten: 524
Lid geworden op: 12 okt 2005 17:39
Locatie: Dordrecht

Gebruikersavatar martijntijn 21 jun 2007 00:28

@Rene: een SLR heb ik al geprobeerd....een Arione past mij beter. Ik heb ook nog een zwarte liggen, komt goed. En de wielen die ik erin heb gestoken zijn Reynolds zonder stickers.

@mensma: Ik had het frame al eerder gezien bij Sharkman als ik me niet vergis;) Mooi eindresultaat geworden! En altijd weer leuke detailfoto's :)
Al wat kilometers mee gedraaid?

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 21 jun 2007 00:32

[quote="Rene"]@ Martijntijn...

Zijn dat 4ZA tubewielen die je gebruikt , of is het een ander merk ?

Grtz Rene[/quote]

Lijken mij Reynolds (en gebruiken zij geen Lew velgen?)

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 jun 2007 00:54

Nee Reynolds heeft in het verleden patenten van Lew over gekocht. De huidige Lew wielen hebben niets met Reynolds te maken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 21 jun 2007 02:40

Schitterende fiets en prachtige foto's, mensma. De foto's zijn ondertussen verstuurd naar de mensen bij Canyon, Thomson en Selle Italia, als je me dit wil vergeven! :) Je zadelpenklem staat trouwens omgekeerd (is andersom bedoeld).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 21 jun 2007 13:21

[quote="C a s r a n"] De foto's zijn ondertussen verstuurd naar de mensen bij Canyon, Thomson en Selle Italia, als je me dit wil vergeven! :) Je zadelpenklem staat trouwens omgekeerd (is andersom bedoeld).[/quote]

Ach ja, ik vergeef het je, je bedoeld het vast goed!

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 22 jun 2007 02:08

Schitterende fiets Mensma!
Echt heel mooi, en weer superdetailfoto's.
veel plezier met je nieuwe monster....
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 22 jun 2007 02:22

[quote="C a s r a n"]Je zadelpenklem staat trouwens omgekeerd (is andersom bedoeld).[/quote]


Nee hoor, het is de bedoeling dat dat 'hoge' stukje aan de voorkant zit (wat nog wel eens problemen kan geven doordat de onderkant van je zadel erop knalt, daarom geef ik de voorkeur aan het oude type Thomson pennen, waar de clamp symmetrisch was)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 22 jun 2007 11:08

[quote="Scepticus"]Nee hoor, het is de bedoeling dat dat 'hoge' stukje aan de voorkant zit (wat nog wel eens problemen kan geven doordat de onderkant van je zadel erop knalt, daarom geef ik de voorkeur aan het oude type Thomson pennen, waar de clamp symmetrisch was) [/quote]

Volgens mij bedoeld ie de klem waar je de zadelpen mee vast zet in het frame. Op de site van Canyon zit ie zoals ik hem heb:

http://www.canyon.com/flash/bike/images ... lpaper.jpg

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 22 jun 2007 11:24

Oeps, ik geloof dat ik t verkeerde onderdeeltje bedoelde idd.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

denz
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mei 2007 15:23

denz 23 jun 2007 00:09

Men eerste racesfietsje superblij mee.
Vond het een van de mooisten zie ze alleen heel weinig nou ja hier is die!


Afbeelding

Afbeelding

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 23 jun 2007 00:51

Strakke racer! Veel plezier ermee en veilige km toegewenst.

Greetz Remon@

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 23 jun 2007 01:55

[quote="Rene"]De Merida en Giant zien er netjes uit , mijn LBS verkoopt ze ook , en cker het nieuwe Time trial frame met Cosmic Karton ziet er flitsend uit....

@ Mensma , mooie fiets zeg , canyon cker nu unibet ermee rijdt zie je ze steeds vaker , en moet zeggen , 1 van de mooiste fietsen in deze prijsklasse , cker die van unibet met die Lightweight's , maar die komen eraan na je huwlijk toch ???? Affin dat geloven we dan maar , alhoewel de meeste mannen niet meer veel te zeggen hebben na het huwlijk...hahaha

@ Pieter , je magazijn met onderdelen moet toch wel een eindje leegzijn met deze fantastische mooie opbouw ?? Het ziet er geweldig uit kan niets anders zeggen. Een van de mooiste fietsen op dit forum .

Nog een plaatje van mijn fietsje op dit moment , ben erg content van de Hyperons , rollen zo smooth en zalig....zou bijna denken om de Nucleons weg te doen.


Grtz Rene
[/quote]

Mooie kar Rene, ik zou er alleen rood met zwarte bandjes op doen, maakt het helemaal af....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Plaats reactie