Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid HC
Weet iemand of en hoe je bij Flyby rijders kunt kiezen die niet in de lijst staan onder je naam? We hebben met 5 man de DM gereden afgelopen zondag en bij geen van de rijders kunnen we ook maar 1 van de anderen in de lijst terug vinden om zo te kunnen kijken waar we verschillen maakten ten opzichte van elkaar.
Rit openbaar zetten ipv prive/volgers?ericpeters schreef: ↑09 jul 2019 01:34 Weet iemand of en hoe je bij Flyby rijders kunt kiezen die niet in de lijst staan onder je naam? We hebben met 5 man de DM gereden afgelopen zondag en bij geen van de rijders kunnen we ook maar 1 van de anderen in de lijst terug vinden om zo te kunnen kijken waar we verschillen maakten ten opzichte van elkaar.
-
- Forum-lid HC
Nee dat is het niet, die ritten staan allemaal openbaar, het lijkt erop dat er een maximaal aantal rijders is welke in de lijst kunnen staan, maar de sortering is me niet duidelijk. Het is in ieder geval niet zo dat de rijders die precies tegelijkertijd vertrekken automatisch boven aan in de lijst komen te staan want we gingen binnen 2 seconden tegelijkertijd over de startstreep (waar we ook de Garmin hebben gestart). Wat dan wel het criterium is weet ik niet.
Als ik bijvoorbeeld de rit van een van mijn vrienden kies en daarna naar Flyby ga kan ik niet eens mezelf kiezen voor het vergelijk.
Als ik bijvoorbeeld de rit van een van mijn vrienden kies en daarna naar Flyby ga kan ik niet eens mezelf kiezen voor het vergelijk.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Is dat flyby niet nog altijd beta versie?
En sortering, dat ging op basis van score overeenkomstigheid dacht ik (route + tijdstip). Dus als je de hele rit bij elkaar rijdt, dan komen ze bovenaan te staan.., Op ongeveer dezelfde starttijd komen nog een paar 1000 man over de streep. Als er dan een 100 man zijn die gedurende de dag beter bij jou in de buurt zaten (gemiddeld), komen die in de lijst te staan ... Ik dacht dat het zoiets was.
En sortering, dat ging op basis van score overeenkomstigheid dacht ik (route + tijdstip). Dus als je de hele rit bij elkaar rijdt, dan komen ze bovenaan te staan.., Op ongeveer dezelfde starttijd komen nog een paar 1000 man over de streep. Als er dan een 100 man zijn die gedurende de dag beter bij jou in de buurt zaten (gemiddeld), komen die in de lijst te staan ... Ik dacht dat het zoiets was.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Flyby is leuk als je onderweg iemand tegen komt en later terug kijkt wie het is. Bij grote drukke evenementen/toertochten werkt het nagenoeg nooit lekker. Zeker niet als je bekenden zoekt die de tocht ook hebben gereden.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Geen Relive meer, best jammer. Uit de mail:
Veel van ons bij Strava hebben al enkele jaren met plezier gebruikgemaakt van Relive, maar vanwege recente updates van Relive, hebben we helaas besloten deze integratie te beëindigen. De huidige versie van Relive schendt meerdere van onze voorwaarden voor API-partners.
Kijken wat er voor in de plaats komt want sommige (berg)ritjes met foto's waren leuk om te zien.
Veel van ons bij Strava hebben al enkele jaren met plezier gebruikgemaakt van Relive, maar vanwege recente updates van Relive, hebben we helaas besloten deze integratie te beëindigen. De huidige versie van Relive schendt meerdere van onze voorwaarden voor API-partners.
Kijken wat er voor in de plaats komt want sommige (berg)ritjes met foto's waren leuk om te zien.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Bummer..,
Maar ik dacht, eens kijken wat relive er zelf over zegt.., Dus naar de website van relive.cc gegaan. En kennelijk kan je ook prima connecten vanuit Garmin connect (of polar of andere apps).
Eens testen hoe dat werkt .
Maar ik dacht, eens kijken wat relive er zelf over zegt.., Dus naar de website van relive.cc gegaan. En kennelijk kan je ook prima connecten vanuit Garmin connect (of polar of andere apps).
Eens testen hoe dat werkt .
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Vraag: ik rijd regelmatig met de mtb de route stadsbos013 in Tilburg en leuk om op strava te kijken hoe snel en of het sneller kan. Nu zitten in deze route twee oversteken bij een grote weg waar je bij stoplichten de weg kruist. Stopt de strava tijd nu voor deze route als je voor rood staat? Of loopt de tijd gewoon door? Een vd fietsmaatjes denkt het laatste en die is nogal strava-geil, dus die haalt daar halsbrekende touren uit. Ik voel er weinig voor om hem een dezer dagen van een vooruit af te moeten halen......
Aanvullende info: ik gebruik een Garmin, gekoppeld aan strava
Aanvullende info: ik gebruik een Garmin, gekoppeld aan strava
Als het een segment is (van de route een segment gemaakt) dan telt de tijd door als hè stil staat.