Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Gold Race

fsc_87
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 26 apr 2007 12:41

fsc_87 10 apr 2010 20:48

[quote="Roeieber"][quote="FSC_87"][quote="Roeieber"]Iemand enig idee wat VIP-kaarten voor zondag inhouden?[/quote]

Lijken mij kaarten waarmee je toegang hebt tot het VIP gedeelte. Heb zulke kaarten afgelopen jaar gehad tijdens het NK. Erg leuk om een keer mee te maken. Je staat daar tussen allemaal prominenten, kunt gratis eten en drinken en plaats nemen op de tribune bij de finishlijn. Bij de AGR zullen dit soortgelijke kaarten zijn lijkt me.[/quote]

Blijf je dan op de Cauberg of gaan ze ook met bussen het parcours rond?
Heb 2 kaarten, maar ga normaal op verschllende plekken kijken met familie/vrienden. Wil weten wat het ongeveer inhoudt, zodat ik kan beslissen of ik er gebruik van maak of niet.[/quote]

Bij het NK bleef je bij de finish. Hoe dit tijdens de AGR is weet ik niet.

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 11 apr 2010 00:50

[quote="MarcMarc"]Als je van plan was om met de trein naar Valkenburg te komen dan heb je (waarschijnlijk) een probleem : geen trein maar bus tussen Eindhoven en Weert.....:(

klik[/quote]

nou daar zijn we mooi klaar mee... vrijdag met de trein heen en moet echt zondag na de race nog naar Eindhoven.. maar kan je uberhaupt je fiets dan meenemen? want dit is wel erg beroerd..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

uninvitedguest
Forum-lid
Berichten: 1713
Lid geworden op: 05 aug 2007 14:19
Locatie: Omg. Eindhoven

uninvitedguest 11 apr 2010 00:58

Valkenburg-Eindhoven nog geen 100 km. Goed te doen dus op de fiets :-)
Doe alles wat je doet met hart en ziel.

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 11 apr 2010 01:12

maar goed ga na de race wil de finish zien en heb dan al denk ik flink wat kilometers in de benen en moet wel voor donker terug zijn, denk dat ik maar auto meeneem en terug ga naar Breda dan..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

marcmarc
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 okt 2007 14:20

marcmarc 11 apr 2010 20:05

[quote
.. maar kan je uberhaupt je fiets dan meenemen? want dit is wel erg beroerd..[/quote]

Helaas...fiets meenemen in NS-bussen is niet mogelijk (zie de reisplanner)

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 11 apr 2010 21:17

Ja ik had al gelezen dat het niet mogelijk was.. dit is echt waardeloos..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

globeskater
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 01 sep 2009 16:07

globeskater 12 apr 2010 12:11

heb even gemaild met de organisatie en er wordt voor oplossingen gezorgd..
http://globeskater.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;

pwaverijn
Forum-lid
Berichten: 691
Lid geworden op: 16 jan 2009 13:59
Locatie: Amstelveen

pwaverijn 12 apr 2010 13:08

je kunt ook via venlo reizen met de trein. duurt wel ff, maar dan heb je ook wel wat.
accepteren kun je leren!

titatovenaar
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 12 feb 2010 16:02

titatovenaar 15 apr 2010 18:24

Een kennis van familie van mij kan onverwachts niet meedoen aan de AGR. Nu kan ik in haar plaats deel gaan nemen voor de 100km. Helaas dus geen Keuterberg voor mij, maar zal mijn eerste AGR worden.

In het reglement staat echter het volgende:

Deelnamebewijzen zijn strikt persoonlijk en mogen niet overgedragen worden aan derden. De persoonlijke gegevens op het deelnamebewijs worden onder geen enkel beding gewijzigd door de organisatie.


Dus mijn vraag, hoe strikt zijn ze hiermee? Want ik lees hier dat mensen hun deelnamebewijzen doorverkopen/doorgeven als zij zelf verhinderd zijn. Kan een van jullie mij hier meer over vertellen?

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 15 apr 2010 18:50

Tja vroeger waren ze niet zo strikt en kon je gewoon je startbewijs laten zien om de rest te krijgen. Kan me voorstellen dat ze op vrijdag echter om je ID zullen vragen en betwijfel of ze daar zaterdag wel tijd voor hebben. Is het wellicht een idee om de organisatie een mail te sturen met daarin de aanvraag tot wisselen van persoon waarop zij een reply sturen die je kan printen en meeneemt richting ophalen startbescheiden??? (als je het nog snapt..)
Enige risico is dat je naam op een zwarte lijst komt te staan... Wil ook wel een mailtje sturen voor je ;)

groet

titatovenaar
Forum-lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 12 feb 2010 16:02

titatovenaar 15 apr 2010 18:57

Hehe, ja het is een idee rinke. Maar in de regels staat dat de persoonlijke gegevens niet worden gewijzigd. Dus ik denk dat dit geen succes zal opleveren.

Ik denk dat ik maar heen ga en hoop op het beste. Moet er wel 4 uur voor reizen, maar het lijkt mij een mooie ervaring!

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 15 apr 2010 19:28

Beste Rinke,

Lees het reglement

er word niets aangepast.

Oftewel, het kon nog wel eens bonje worden dit jaar als ze streng zijn ;) Hopelijk heeft iedereen hier begrip voor, regels zijn nu eenmaal regels...

Plaats reactie