Garmin Edge 500 - ervaringen
De edge 500 werkt perfect met Mac. Doe ik ook, ik gebruik meestal garmin connect om mijn gegevens uit te lezen. Voordeel hiervan is dat je er altijd aan kan omdat het online staat.
Courses tekenen voor je 500 kan ook prima op de Mac, bijvoorbeeld via GPsies.com.
[quote="havana"]Courses tekenen voor je 500 kan ook prima op de Mac, bijvoorbeeld via GPsies.com.[/quote]
Huh? De 500 geeft toch geen routes weer, of een pijl? Of begrijp ik nu iets totaal verkeerd?
Huh? De 500 geeft toch geen routes weer, of een pijl? Of begrijp ik nu iets totaal verkeerd?
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra
Ik schrijf toch courses?
Courses/track = lijn op scherm
Routes = lijn op scherm en aanwijzingen "100 m links"
Courses/track = lijn op scherm
Routes = lijn op scherm en aanwijzingen "100 m links"
-
- Forum-lid
Het is niet optimaal, maar het kan wel.
Je krijgt op de 500 de route te zien zonder topografische kaart; wat je ziet is je positie tov van de route.
Je krijgt op de 500 de route te zien zonder topografische kaart; wat je ziet is je positie tov van de route.
"Route" is in deze een ongelukkige term. Dat impliceert namelijk aanwijzingen zoals bij de Edge 800/705.
Hoi forumers/techneuten,
Sinds afgelopen zaterdag kan ik niet meer uploaden vanaf mijn edge 500naar garmin connect.
Krijg de volgende melding: Unsupported data type exeption/your device is not support by this application!!!???:rolleye::rolleye:
Is hier een oplossing voor???ben nl geen comptechneut/freak
gr:rolleye:
Sinds afgelopen zaterdag kan ik niet meer uploaden vanaf mijn edge 500naar garmin connect.
Krijg de volgende melding: Unsupported data type exeption/your device is not support by this application!!!???:rolleye::rolleye:
Is hier een oplossing voor???ben nl geen comptechneut/freak
gr:rolleye:
-
- Forum-lid
Al geprobeerd de firmware te herstellen/opnieuw te installeren?