Geef ons fietsonderdelen teneinde fietsen op te bouwen voor bike4all
[quote="BMiller"]De leden van het Fietsforum hebben het hard op de goede plek zitten. Wat een gave fiets is door hen beschikbaar gesteld. Metname .......... hebben hun bijdrage geleverd.
Mooi begin van stukje uit de Fiets van februari
[/quote]
Staat er daadwerkelijk harD in de nieuwe fiets?
Of is dat een typo-tje?
Mooi begin van stukje uit de Fiets van februari
[/quote]
Staat er daadwerkelijk harD in de nieuwe fiets?
Of is dat een typo-tje?
[quote="BMiller"]Tja soms he
Het is maar goed dat ik niet op de redactie werk
[/quote]
Het is een knappe fiets geworden, zeker aangezien het toch allemaal een beetje bij elkaar gescharreld is.
Maar "hard op de juiste plek".....daar is bij mij in ieder geval iets meer voor nodig!
Dus eeeh, wie heeft er met de redactie van Fiets gesproken?
Het is maar goed dat ik niet op de redactie werk
[/quote]
Het is een knappe fiets geworden, zeker aangezien het toch allemaal een beetje bij elkaar gescharreld is.
Maar "hard op de juiste plek".....daar is bij mij in ieder geval iets meer voor nodig!
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="Noppie"]Ik begrijp helemaal niets van dit topic maar het is wel een mooie fiets geworden. Wie gaat er nu eigenlijk op fietsen? [/quote]
volgens mij is het een fiets voor noppie uuuuhh noppes....
volgens mij is het een fiets voor noppie uuuuhh noppes....
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="danny1407"]
[/quote]
done it, waiting for reply...
[/quote]
done it, waiting for reply...
Hoi,
Bike4all is op de hoogte gebracht en zal met mij en Serge contact opnemen omtrent de definitieve overhandiging.
Ik moest even van Andromeda weten of het in orde was zijn email en telefoonnummer door te geven. Was ok natuurlijk maar dat soort dingen vraag je eerst toch?
Mvg, Zorro
p.s. IK zie 53X11 al een tijdje niet actief op het Forum dus als iemand zijn email adres heeft graag een PM zodat ik hem op de hoogte kan stellen. Hij was druk met promoveren dus dat zal wel de oorzaak van zijn afwezigheid zijn.
Bike4all is op de hoogte gebracht en zal met mij en Serge contact opnemen omtrent de definitieve overhandiging.
Ik moest even van Andromeda weten of het in orde was zijn email en telefoonnummer door te geven. Was ok natuurlijk maar dat soort dingen vraag je eerst toch?
Mvg, Zorro
p.s. IK zie 53X11 al een tijdje niet actief op het Forum dus als iemand zijn email adres heeft graag een PM zodat ik hem op de hoogte kan stellen. Hij was druk met promoveren dus dat zal wel de oorzaak van zijn afwezigheid zijn.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
En nu komend jaar wel allemaal aan de Peter Winnen Classic meedoen natuurlijk. Dan kunnen we de fiets misschien wel in actie zien!
http://www.peterwinnenclassic.nl/nl/
En nee, ik bedoel niet die in Ysselsteyn....
http://www.peterwinnenclassic.nl/nl/
En nee, ik bedoel niet die in Ysselsteyn....
Hoi,
Hey Botthechia. Nog mooier zou zijn als ze een of meerdere renners over zouden vliegen op een bepaalt moment en we samen met de nieuwe eigenaar een Forumrit zouden kunnen maken.
Ok, ik ga weer (te) ver.
Anyway. Zonet antwoord van Bike4all gehad:
===================================================
'Hallo Ardon,
We zullen snel contact zoeken om de fiets op te laten halen en proberen 'm dan half februari mee te nemen naar Ethiopie, als er weer 4/5 studenten die kant op gaan. We zullen instructie meegeven om foto's te maken van de fiets met zn nieuwe gebruiker(s).
Super bedankt - en gaan jullie nog verder voor meer fietsen of was het toch een eenmalige actie?
Vriendelijke groet, Gudo'
====================================================
Tja, of we dit een permanente actie gaan laten zijn? Zal waarschijnlijk moeilijk worden zonder hulp van b.v. Nederlandse fietsfabrikanten maar het lijkt mij stug dat een zekere Peter Winnen hier geen ijzer zou kunnen breken.
Ik kan natuurlijk, zoals eerder ooit gezegd, eens wat aanschrijven. Ik denk dan aan:
-Gazelle
-Koga
-Batavus
-VanNicholas
-Jan Jansen
-RIH
-Shimano Nederland
-Campa Nederland
-Vredestein
.........................
Mvg, Zorro
Hey Botthechia. Nog mooier zou zijn als ze een of meerdere renners over zouden vliegen op een bepaalt moment en we samen met de nieuwe eigenaar een Forumrit zouden kunnen maken.
Ok, ik ga weer (te) ver.
Anyway. Zonet antwoord van Bike4all gehad:
===================================================
'Hallo Ardon,
We zullen snel contact zoeken om de fiets op te laten halen en proberen 'm dan half februari mee te nemen naar Ethiopie, als er weer 4/5 studenten die kant op gaan. We zullen instructie meegeven om foto's te maken van de fiets met zn nieuwe gebruiker(s).
Super bedankt - en gaan jullie nog verder voor meer fietsen of was het toch een eenmalige actie?
Vriendelijke groet, Gudo'
====================================================
Tja, of we dit een permanente actie gaan laten zijn? Zal waarschijnlijk moeilijk worden zonder hulp van b.v. Nederlandse fietsfabrikanten maar het lijkt mij stug dat een zekere Peter Winnen hier geen ijzer zou kunnen breken.
Ik kan natuurlijk, zoals eerder ooit gezegd, eens wat aanschrijven. Ik denk dan aan:
-Gazelle
-Koga
-Batavus
-VanNicholas
-Jan Jansen
-RIH
-Shimano Nederland
-Campa Nederland
-Vredestein
.........................
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
@Zorro: toevallig vandaag weer eens online. Inderdaad de afgelopen maand bizar druk geweest met vooral werken, dus ff geen tijd voor het fietsforum. Mooi dat de fiets in elkaar zit en de juiste kant opgaat!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
@Andromeda, heeft Bike4all al contact met je opgenomen?
Ze hebben al ruim een week je gegevens en dus tijd gehad.....
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock