Raad de G.E.
[quote="tomkolkman"]@ tomkolkman (mijzelf)
GVD........ hoe kun je zo dom zijn om oostelijk met westelijk door elkaar te halen. Ik moet maar eens vaker naar school gaan in plaats van te gaan fietsen :p
@arepol en dronkert:
Sorry ; natuurlijk had er westelijk moeten staan. Nu heb je zeker een trainingsachterstand om dat je het hele gebied hebt afgezocht ten oosten van de pragser wildsee Ik heb die post nog snel ff neergezet, maar dit mag geen excuus zijn.[/quote]
Het is je vergeven
Nu nog die trainingsachterstand wegwerken... :p
[quote="tomkolkman"]
Mocht ik de volgende keer weer een GE goed hebben zal ik niet meer zo'n moeilijke doen :p Tenminste als ik hier nog welkom ben nu ik jullie zo op het verkeerde spoor heb gezet.
Puffdaddy de beurt is aan u[/quote]
Ik denk dat de moeilijkheidsgraad het ook wel weer leuk kan maken. Het is ook wel leuk als je daadwerkelijk wat hebt met de plaats die je opgeeft als opgave. Dat is bij jou zeker het geval, mooie locatie!
GVD........ hoe kun je zo dom zijn om oostelijk met westelijk door elkaar te halen. Ik moet maar eens vaker naar school gaan in plaats van te gaan fietsen :p
@arepol en dronkert:
Sorry ; natuurlijk had er westelijk moeten staan. Nu heb je zeker een trainingsachterstand om dat je het hele gebied hebt afgezocht ten oosten van de pragser wildsee Ik heb die post nog snel ff neergezet, maar dit mag geen excuus zijn.[/quote]
Het is je vergeven
Nu nog die trainingsachterstand wegwerken... :p
[quote="tomkolkman"]
Mocht ik de volgende keer weer een GE goed hebben zal ik niet meer zo'n moeilijke doen :p Tenminste als ik hier nog welkom ben nu ik jullie zo op het verkeerde spoor heb gezet.
Puffdaddy de beurt is aan u[/quote]
Ik denk dat de moeilijkheidsgraad het ook wel weer leuk kan maken. Het is ook wel leuk als je daadwerkelijk wat hebt met de plaats die je opgeeft als opgave. Dat is bij jou zeker het geval, mooie locatie!
-
- Forum-lid
Pfff, Gelukkig........
Dan ga ik zeker proberen de GE van Puffdaddy te raden
Ik heb namelijk al weer een leuke GE op het oog om hier te plaatsen.
Dan ga ik zeker proberen de GE van Puffdaddy te raden
Ik heb namelijk al weer een leuke GE op het oog om hier te plaatsen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Tom, geeft niet, kan gebeuren in een enthousiaste bui :d
En is wel leuk zo nu en dan geen moeilijke maar een hééééél moeilijke ertussen.
Ik heb al eens eerder gezegd dat we zo ook nog een beetje aardrijkskunde leren.
Ik zal vanavond nog proberen een nieuwe opgave te plaatsen.
En is wel leuk zo nu en dan geen moeilijke maar een hééééél moeilijke ertussen.
Ik heb al eens eerder gezegd dat we zo ook nog een beetje aardrijkskunde leren.
Ik zal vanavond nog proberen een nieuwe opgave te plaatsen.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
Dan heb je toch een mooi stukje gemist! Het is inderdaad een mooie fietsomgeving daar. Hele mooie bergen met een schitterende natuur, waar je echt met plezier kunt fietsen.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
@bibske zou je een stukje van de sluier op kunnen lichten want voor mij is dit geen simpele vraag
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02