Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 03 mei 2010 23:24

[quote="joko"]Net even gebeld met Vos over hun Sidi genius 5.2, waarbij mij werd verteld dat mijn maat in voorraad was. Heb daarna nog gevraagd naar pedalen en die jongen zei dat ze alles op voorraad hadden en dat ik maar moest mailen. Vervolgens begon ik een zin, maar hij had in de tussentijd al opgehangen. Einde gesprek!
Nu zullen ze het daar op zo'n koopzondag best druk kunnen hebben, maar netjes is het natuurlijk niet.[/quote]

over gezeik gesproken
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 04 mei 2010 01:03

>Ja, maar in die tekst zit maar één taalfaut, dus dat kan niet iemand uit Zwanenburg zijn.
En het is niet helemaal in HOOFDLETTERS geschreven.........Bureau ingehuurd?
Velgenfluisteraar

Florezido

nagtie
Forum-lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 mar 2010 14:23

nagtie 04 mei 2010 01:27

[quote="deleted user"]och ja adroit welkom zijn veel winkels die dit meemaken helaas.
Wij zijn gewoon een stel goedkope hollanders,sorry dat ik het zeg maar ga zelf niet weglopen voor een paar euro meer.Er zijn er genoeg waar het nooit goedkoop genoeg kan.[/quote]

tjah ik dacht dus ik koop de fiets wat verder weg en wat duurder dan heb ik tenminste wel service. Klinkt mooi, maar nu heb ik 130 euro meer betaald op 800 een heel bedrag en het verschil tussen een trek Fx7.5 en een FX 7.6. Maar goed nu ben ik al 3 keer terug geweest. 1x omdat mijn wiel krom was. en 2x om dat ze mijn derrie niet kunnen afstellen, niet reageren op mails.. etc. Nu moet ik met een duurdere fiets alsnog op zoek naar een andere fietsenmaker.


[quote="mtbfool"]Ach Adroit en als er iets is bij ons garantie komen claimen.
Heb het van de week nog een paar keer zelfs gehad en je moet vriendelijk blijven maar ze krabben het bloed onder je nagels uit en durven rustig te zeggen o daar is het goedkoper.
Ik meet gewoon niemand meer of hij koopt een fiets en anders is het betalen .
Internet is een goed ding maar ook de dood voor de vakhandel.
Trouwens van de week nog een op internet samengestelde fiets opgebouwd dat zijn ook boterhammen he en dan word je vakmanschap op prijs gestelt.

Grtz; mtbfool [/quote]

Misschien een idee om daar wat mee te doen. En bijvoorbeeld in samenwerking met zo'n website bouwpakketen aanbieden. dus geen kant en klaren fietsen maar het hele opbouwen laten meedenken. en dan zo wat verdienen aan de aankoop en ook nog aan de opbouw. ( ik wil nu wel 30% van de winst voor het idee haha).

stefanofly
Forum-lid
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 mei 2008 16:24

stefanofly 04 mei 2010 01:41

[quote="evilhomer"]Ik moet me toch vergissen als fietsenmakers niet in de minderheid zijn op dit forum. En klagers over De Vos zijn in de meerderheid t.o.v. enthousiastelingen (die 1 of 2 posts op hun naam hebben). You do the math.[/quote]


mijn fiets bij vos gekocht en WEL blij mee, alles naar wens en goed afgesteeld.
Ik heb nu ± 1200km gereden en 0.0 problemen gehad.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Einstein
Forum-lid HC
Berichten: 4387
Lid geworden op: 01 jun 2004 15:06
Locatie: Zuidholland

Gebruikersavatar Einstein 04 mei 2010 10:09

[quote="Ronnywilier"]Ja diogenes dat kan je wel zeggen.
Was niet helemaal gelukkig met mijn fiets.
Had geen goed gevoel bij de maat.
Heb ze gebeld met dit verhaal en kon terugkomen om de boel nog eens na te meten.
Was er door de file pas om 20.30 op vrijdag avond.
Geen probleem na het meten toch een kleinere fiets.
Zonder problemen begonnen ze om 21.10 uur nog mijn fiets te bouwen.
Moet zeggen heb ik nog niet eerder meegemaakt ook niet bij de (topzaak) waar ik vroeger altijd kwam.
Met 2 man hebben ze aan mijn fiets gewerkt en kon naar huis met mijn nieuwe fiets.
Alles top afgesteld en rijdt als een kogel.
Ja ik ben erg blij dat ik mijn fiets bij Vos gekocht heb.
En voor de azijn zijkerds onder ons (lees Fm's) als jullie niet met zijn prijs meekunnen en daarom jullie handel naar hem zien gaan ga dan eens met je importeur praten.
Misschien kan je ook wel een leukere korting krijgen als je meer inkoopt.
Het is nou eenmaal nog steeds zo met geld maak je geld.[/quote]

Ik ben echt onder de indruk van de service, Ik ga voortaan ook op vrijdagavond langs:)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Gebruikersavatar
joko
Forum-lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 06 mar 2010 01:15

Gebruikersavatar joko 04 mei 2010 10:29

[quote="pipootje"][quote="joko"]Net even gebeld met Vos over hun Sidi genius 5.2, waarbij mij werd verteld dat mijn maat in voorraad was. Heb daarna nog gevraagd naar pedalen en die jongen zei dat ze alles op voorraad hadden en dat ik maar moest mailen. Vervolgens begon ik een zin, maar hij had in de tussentijd al opgehangen. Einde gesprek!
Nu zullen ze het daar op zo'n koopzondag best druk kunnen hebben, maar netjes is het natuurlijk niet.[/quote]

over gezeik gesproken[/quote]

Heb je een probleem pipootje?

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 04 mei 2010 10:31

[quote="Ronnywilier"]Ja diogenes dat kan je wel zeggen.
Was niet helemaal gelukkig met mijn fiets.
Had geen goed gevoel bij de maat.
Heb ze gebeld met dit verhaal en kon terugkomen om de boel nog eens na te meten.
Was er door de file pas om 20.30 op vrijdag avond.
Geen probleem na het meten toch een kleinere fiets.
Zonder problemen begonnen ze om 21.10 uur nog mijn fiets te bouwen.
Moet zeggen heb ik nog niet eerder meegemaakt ook niet bij de (topzaak) waar ik vroeger altijd kwam.
Met 2 man hebben ze aan mijn fiets gewerkt en kon naar huis met mijn nieuwe fiets.[/quote]
Lijkt me ook niet meer als normaal, een beetje FM (lees niet- dozenschuiver) had het waarschijnlijk gelijk goed gedaan, nu kost het je een ritje. en laat me raden, je hebt vast een overheerlijk, gratis kopje koffie gehad......


[quote="Ronnywilier"]
Alles top afgesteld en rijdt als een kogel.
Ja ik ben erg blij dat ik mijn fiets bij Vos gekocht heb.
En voor de azijn zijkerds onder ons (lees Fm's) als jullie niet met zijn prijs meekunnen en daarom jullie handel naar hem zien gaan ga dan eens met je importeur praten.
Misschien kan je ook wel een leukere korting krijgen als je meer inkoopt.
Het is nou eenmaal nog steeds zo met geld maak je geld.[/quote]

moet je wel geld hebben, maar dat geldt ook als je bananen ofzo gaat importeren...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 04 mei 2010 10:52

[quote="Ronnywilier"]Was niet helemaal gelukkig met mijn fiets.
Had geen goed gevoel bij de maat.
Heb ze gebeld met dit verhaal en kon terugkomen om de boel nog eens na te meten.
Geen probleem na het meten toch een kleinere fiets.[/quote]


belachelijk! Dus ze hebben je eerst de verkeerde maat fiets aangesmeerd, dat zegt wat mij betreft genoeg.
De opmerking over fietsenmakers lijkt inderdaad erg uit de mond van een fietsemaker te komen.

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 04 mei 2010 13:33

Wat een gedoe allemaal zeg. Volgens mij gebeuren deze dingen bij elke fietsenmaker. Vraag maar aan forumlid Seger. Bij een niet nader te noemen fietsenmaker in het oosten van het land (volgens mij zelfs nog een keer fietsenmaker van jaar) hebben ze hem nog eens een maatje 57 racefiets proberen aan te smeren. Let wel, hij is over de 2 meter.

Daar kun je dan een enorme klaagzang over gaan houden, of je gewoon zelf even in de materie verdiepen zodat je niet voor elk wissewasje afhankelijk bent van de "service" van een FM.

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 04 mei 2010 13:58

[quote="perik"]Wat een gedoe allemaal zeg. Volgens mij gebeuren deze dingen bij elke fietsenmaker. Vraag maar aan forumlid Seger. Bij een niet nader te noemen fietsenmaker in het oosten van het land (volgens mij zelfs nog een keer fietsenmaker van jaar) hebben ze hem nog eens een maatje 57 racefiets proberen aan te smeren. Let wel, hij is over de 2 meter.

Daar kun je dan een enorme klaagzang over gaan houden, of je gewoon zelf even in de materie verdiepen zodat je niet voor elk wissewasje afhankelijk bent van de "service" van een FM.[/quote]

Tuurlijk, incidenten heb je overal, maar de zaken zoals ze in dit topic aangehaald worden lijken niet op incidenten maar gewoon een bepaalde manier van bedrijfsvoering, alles maar ge-ent op snel cashen.

Als je belt of zie iets op voorraad hebben dan wordt dat bevestigd en als je dan langskomt hebben ze het toevallig niet meer maar kunnen ze je wel aan wat anders helpen en als je blijkbaar teveel van hun kostbare tijd verbruikt als je belt dan wordt er afgekapt of opgehangen.....
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
joko
Forum-lid
Berichten: 367
Lid geworden op: 06 mar 2010 01:15

Gebruikersavatar joko 04 mei 2010 14:04

[quote="SuperGrover1"]..... en als je blijkbaar teveel van hun kostbare tijd verbruikt als je belt dan wordt er afgekapt of opgehangen.....[/quote]

maar daar moet je niet over klagen, dat schijnt dus gewoon gezeik te zijn...

:rolleye:

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 04 mei 2010 14:11

De vos is geen normale fietsenzaak.. vergelijk de vos daar nou eens niet meer mee..

Wat krijg je bij de vos?
een fiets tegen een(vaak) veel lagere prijs
ander materiaal tegen een veel lagere prijs

wat krijg je niet?
Vriendelijke verkooppraatjes
taart, cake en andere voedingsmiddelen
(top)service zoals je gewend bent van je FM


Bij vos koop je omdat het goedkoop is.. Weet wat je hebben wil, dan zal je er zeker slagen.
Als je wil dat je ballen gelikt worden door een fietsenmaker, ben je bij vos niet aan het juiste adres.

Plaats reactie