Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
mag je als verkoper ook klagen?
Rabobank kleding verkocht aan Sunitram,
Communicatie was zeer traag (kreeg soms na 2 dagen pas antwoord..)
Geen iDeal, wat het wachten op geld lang maakte.
Geen verzendkosten betaald, die wel waren aangegeven.
beetje jammer dit...
beetje jammer dit...
Specialized Tarmac Elite Compact
Deze reactie vind ik nu een beetje jammer.juulh schreef:mag je als verkoper ook klagen?
beetje jammer dit...
Over de verzendkosten had ik niet nagedacht en heb daarvoor m'n excuus aangeboden.
Ik heb inmiddels de verzendkosten overgemaakt.Dit doe ik nog ouderwets met een overschrijfkaart en dat duurt iets langer als met tele bankieren.
Het geld moest trouwens naar een ander persoon worden overgemaakt omdat Juul zelf ook geen internet bankieren heeft!Wat betreft de trage communicatie.
Ik heb nog meer te doen als achter de computer te zitten.Verder kreeg ik nog deze ongepaste opmerking van Juul. "Ik zal het pakketje op de bus doen, maar zal het zeer onbeschoft vinden wanneer u het geld niet overmaakt. In het topic heeft gestaan dat de verzendkosten voor de koper zijn. "
De advertentie kan ik niet meer zien dus ik weet niet of de opmerking over de verzendkosten klopt.
Tot zover mijn kant van het verhaal.
Met vriendelijke fietsgroeten Sunitram
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
- jeroenkuiper
- Forum-lid
" probleem" met juulh opgelost. Pakketje netje's ontvangen
sunitram schreef:Deze reactie vind ik nu een beetje jammer.juulh schreef:mag je als verkoper ook klagen?
beetje jammer dit...
Over de verzendkosten had ik niet nagedacht en heb daarvoor m'n excuus aangeboden.
Ik heb inmiddels de verzendkosten overgemaakt.Dit doe ik nog ouderwets met een overschrijfkaart en dat duurt iets langer als met tele bankieren.
Het geld moest trouwens naar een ander persoon worden overgemaakt omdat Juul zelf ook geen internet bankieren heeft!Wat betreft de trage communicatie.
Ik heb nog meer te doen als achter de computer te zitten.Verder kreeg ik nog deze ongepaste opmerking van Juul. "Ik zal het pakketje op de bus doen, maar zal het zeer onbeschoft vinden wanneer u het geld niet overmaakt. In het topic heeft gestaan dat de verzendkosten voor de koper zijn. "
De advertentie kan ik niet meer zien dus ik weet niet of de opmerking over de verzendkosten klopt.
Tot zover mijn kant van het verhaal.
Met vriendelijke fietsgroeten Sunitram
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
Ik ben ook geen 16, maar ik wist ook niet dat die dingen nog bestonden hoor!ferry1982 schreef:we zijn niet allemaal 16 hier....jeroenkuiper schreef:overschrijfkaarten? bestaan die nog joh....
oldskool
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
- Forum-lid
Uitstekende deal (pedalen) met Marten. Snel verzonden, keurig verpakt en ook nog eens prettige communicatie via PB. Top!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
- Forum-lid
- Contact
pluspunt voor Skimons -> alles netjes geregeld
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.