Maak een account aan en switch eenvoudig tussen jouw favoriete magazines
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
LongTallErne schreef:Beelden van die Gopro zien er goed uit maar wel wat onrustig. Mijn voorkuur gaar toch naar montage onder het stuur
Ligt een beetje aan wat er gefilmd wordt naar mijn meding. Harnas cams op MTB downhill segmenten bijv. zien er altijd wel erg verleidelijk uit. Krijg bijna altijd zin om direct een eigen MTB aan te schaffen .
Op de racefiets of fitness bike kijkt het vaak echter erg onrustig omdat de horizon zo snel mee beweegt.
Kreeg vandaag als tip om suffervision.com te gebruiken zodat je films niet hoeft te gaan monteren en lang moet wachten als je sensordata in beeld wilt hebben.
Video uploaden op youtube en dan via suffervision strava en youtube link opgeven (en nog even syncen op juiste tijd/locatie) en je hebt direct beeld met data.
Bijvoorbeeld vandaag gefilmt :
Afgelopen weekend met ons cluppie (een tandje Lager) de Ronde van Vlaanderen gereden (130km). Was voor ons allemaal de eerste keer. Erg mooie tocht, alleen jammer van het lopen op de Koppenberg...
Hierbij een compilatie van de tocht. Hoop dat ie in de smaak valt.
LongTallErne schreef:Welke virb heb je? En met welke instellingen heb je gefilmd?
De nieuwe Virb XE.
30 FPS, HD 1080p.
Maar in het echt ziet het filmpje er veel beter uit dan op Youtube, daar is het maar 360p, terwijl ik de upload in max. kwaliteit gemaakt heb.
Geen idee hoe ik in een hogere kwaliteit kan uploaden, of moet je dan gaan betalen?
LongTallErne schreef:Welke virb heb je? En met welke instellingen heb je gefilmd?
De nieuwe Virb XE.
30 FPS, HD 1080p.
Maar in het echt ziet het filmpje er veel beter uit dan op Youtube, daar is het maar 360p, terwijl ik de upload in max. kwaliteit gemaakt heb.
Geen idee hoe ik in een hogere kwaliteit kan uploaden, of moet je dan gaan betalen?
auto afspelen is volgens mij bij youtube niet hetzelfde als in 1080p spelen, al geprobeerd de 1080HD versie te selecteren?
edit: dat probeer ik nu zelf even, maar de kwaliteit lijkt inderdaad dan ook niet optimaal?
Ik vind de optie van het in beeld brengen van de sensoren echt super.
Ben me ook aan het orienteren voof een action cam en deze staat toch hoog op mijn lijst....
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400