Robert Gesink
Sowieso is Rabo momenteel in de schaduw van de Vuelta bezig met een erg sterk naseizoen. Gesink, Boom en Martens winnen kort na elkaar, Gesink staat vierde op de wereldranglijst en de ploeg zelfs tweede
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Mee eens.
Hij staat zelfs 8e in de CQ-ranking tussen alle grote namen. En de CQ-ranking is wel het klassement voor constante prestaties.
Volgens mij is Gesink gearriveerd.
Hij staat zelfs 8e in de CQ-ranking tussen alle grote namen. En de CQ-ranking is wel het klassement voor constante prestaties.
Volgens mij is Gesink gearriveerd.
-
- Forum-lid
Opnieuw winst in de Giro dell'Emilia voor Robert Gesink. Deze keer voor Martin en Scarponi.
1. Robert Gesink (Nederland/Rabobank)
2. Daniel Martin (Ierland/Garmin-Transitions)
3. Michele Scarponi (Italië/Androni Giocattoli)
4. Alexandr Kolobnev (Rusland/Team Katusha)
5. Vincenzo Nibali (Italië/Liquigas-Doimo)
6. Domenico Pozzovivo (Italië/Colnago-CSF Inox)
7. Jerome Coppel (Frankrijk/Saur Sojasun)
8. Xavier Tondo (Spanje/Cervelo Test Team
9. Riccardo Riccò (Italië/Vacansoleil)
10. Patrik Sinkewitz (Duitsland/ISD)
Sterk staaltje van Gesink. Eens kijken wat hij volgende week in Lombardije kan klaarspelen. Daar zal hij toch echt bij de grote favorieten worden gerekend.
1. Robert Gesink (Nederland/Rabobank)
2. Daniel Martin (Ierland/Garmin-Transitions)
3. Michele Scarponi (Italië/Androni Giocattoli)
4. Alexandr Kolobnev (Rusland/Team Katusha)
5. Vincenzo Nibali (Italië/Liquigas-Doimo)
6. Domenico Pozzovivo (Italië/Colnago-CSF Inox)
7. Jerome Coppel (Frankrijk/Saur Sojasun)
8. Xavier Tondo (Spanje/Cervelo Test Team
9. Riccardo Riccò (Italië/Vacansoleil)
10. Patrik Sinkewitz (Duitsland/ISD)
Sterk staaltje van Gesink. Eens kijken wat hij volgende week in Lombardije kan klaarspelen. Daar zal hij toch echt bij de grote favorieten worden gerekend.
-
- Forum-lid
Zeker een sterk staaltje! Ik vind het ook mooi dat hij zo bewust het WK heeft laten schieten om eerst in Canada top te zijn en nu in Italie ook voor de prijzen meedoet.
Dit defineert voor mij dat hij zijn talent ook weet om te zetten in daden die bij een prof passen.
Hij is het etiket talent hiermee ook echt ontstegen wat mij betreft.
Dit defineert voor mij dat hij zijn talent ook weet om te zetten in daden die bij een prof passen.
Hij is het etiket talent hiermee ook echt ontstegen wat mij betreft.
Ik ben in mijn sas, uitkijkend vanaf mijn balkon over de Gaasperplas!
Netjes. Starten als favoriet en dan dit rijtje eraf rijden.
Wat mij betreft mag de titel van het topic ook veranderen.
Wat mij betreft mag de titel van het topic ook veranderen.
http://www.youtube.com/user/worldcyclingchannel2 een lange samenvatting zeer sterk gereden weer!
-
- Forum-lid
Bedankt voor de link. Leuk om even wat meer te zien dan de laatste meters.
Hoogerland liet zich dus ook lekker zien. Die Martin zag er trouwens sterk uit. Die heeft zich toch ook heel behoorlijk ontwikkelt. Bij Gesink heb ik overigens het idee dat hij net effe iets zwaarder schakelt en daardoor wat meer explosief is zoals in de slotfase. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dat idee?
Hoogerland liet zich dus ook lekker zien. Die Martin zag er trouwens sterk uit. Die heeft zich toch ook heel behoorlijk ontwikkelt. Bij Gesink heb ik overigens het idee dat hij net effe iets zwaarder schakelt en daardoor wat meer explosief is zoals in de slotfase. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen dat idee?