Freerider schreef:Tjeetje wat een boel lange tenen vandaag zeg. Kan het misschien allemaal wat minder op de persoon, en wat meer over het onderwerp van dit topic gaan?
We willen ook dit topic graag open houden, maar dan moet er wel met respect en op normale toon gediscusieerd worden! Woorden als maffia, dictatuur, moord, pistool e.d. hebben hier volgens mij totaal geen toegevoegde waarde.
Eerste alinea is alles behalve een duidelijke stellingname. Zonder concrete voorbeelden en zonder naar personen te verwijzen enerzijds lange tenen verwijten en anderzijds wat minder op de persoon. Verder moet je als je zo hoog opgeeft van respect respectvol citeren en dus niet verkeerd citeren. En dan doel ik in mijn geval op "maffia". Ik schreef maffia trekjes, referend naar de omerta, in ieder geval Amclassic-fan begreep het.
En waarom mag Edwin niet blijk geven van zijn beperkte opvatting (en dus het woord moord gebruiken) van wat crimineel is door te menen dat je crimineel bent wanneer je moorden pleegt? (maar niet wanneer je doping gebruikt en zo anderen uiteindelijk oneerlijk van (een deel van) hun broodwinning en sportieve glorie beroofd) De toegevoegde waarde lijkt me duidelijk, het geeft grof aan waar Edwin een (BEPERKTE) grens trekt van wat crimineel is.
Blijkbaar raakt het mensen of ze kunnen het inhoudelijk niet meer aan wanneer ze persoonlijk gaan reageren. Zoals Edwin's
, ik lach er gewoon om op deze off-topic reactie. Hihi geeft blijk van Edwin's beperkte ................................................... respect/fatsoen. Leuk he humor maakt het allemaal wat levendiger of is dit disrespectvol?Edwin01 schreef:GET A LIFE!!!!
was het maar zo, het is georganiseerde misdaad! Dat is gewoon feitelijk zo, waarom dan niet de logische bijbehorende criminele term gerbuiken?Edwin01 schreef:Waar hebben we het in 's hemelsnaam over? Een partijtje hardfietsen!
Stel dan gewoon simpel dat jij Zabel een mindere crimineel vind dan de criminelen die in drugs handelen of moorden plegen of banken overvallen. Maar Zabel is een crimineel, en dat is eigenlijk wat ik je hier wil zien bevestigen. Kom op je hebt al geschreven
Inderdaad niets meer en niets minder, Zabel is een crimineel!Edwin01 schreef:Zabel heeft een sportief vergrijp begaan en had daar destijds voor bestraft kunnen (ik zeg moeten) worden. Niets meer en niets minder.