Fietsen rond de Posbank; zondag 30 sept.
Ik heb nog steeds geen vervoer (vanuit de gemeente utrechtse heuvelrug)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rij over een kwartiertje weg. Tot straks!!
Less is bore
Op buienradar staan maar een paar kleine vlekjes....
[quote="LVGH"]Ik heb nog steeds geen vervoer (vanuit de gemeente utrechtse heuvelrug)[/quote]
Ik dacht dat je met SpEric mee kon? Check PM
[quote="LVGH"]Ik heb nog steeds geen vervoer (vanuit de gemeente utrechtse heuvelrug)[/quote]
Ik dacht dat je met SpEric mee kon? Check PM
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Tot over een uurtje!
De jacht is mooier dan de vangst!
-
- Forum-lid HC
[quote="MarZ"]Leuke tocht, wel heel erg vervelend dat we er 4 kwijt zijn geraakt, Sjoemie, Scepticus, en de twee anderen excuses hiervoor![/quote]
Kwiijtgeraakt..........Zijn ze al terug gevonden?????
Kwiijtgeraakt..........Zijn ze al terug gevonden?????
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het waren en 3 en ze hebben op eigen houtje (na telefonisch contact met mij) de rit afgemaakt. Op het parkeerterrein hebben SuzyQ, Arno en ondergetekende nog even op de 3 staan wachten om daarna gezamelijk aan te schuiven op het terras.
Less is bore
HH,
ik moet oppassen met wat ik schrijf ( was er zelf niet bij )maar hoe kun je 4 medefietsers kwijtraken ???!!!! was het een koers op de posbank ??? Het lijkt mij logisch als je met een groep afspreekt om te fietsen en voor sommigen in een vreemde omgeving dat je toch probeert samen weer aan te komen !!!!!
Ik weet ook wel je gaat niet met een kleuterklas weg maar ja , ik hoop dat het verder gezellig was , en dat de kennismaking met sommige forumleden geslaagd is
ik moet oppassen met wat ik schrijf ( was er zelf niet bij )maar hoe kun je 4 medefietsers kwijtraken ???!!!! was het een koers op de posbank ??? Het lijkt mij logisch als je met een groep afspreekt om te fietsen en voor sommigen in een vreemde omgeving dat je toch probeert samen weer aan te komen !!!!!
Ik weet ook wel je gaat niet met een kleuterklas weg maar ja , ik hoop dat het verder gezellig was , en dat de kennismaking met sommige forumleden geslaagd is