Single-speed
Na al deze single-speed/ fixie hier op het forum gezien te hebben.
Ben ik inmiddels ook aan mijn eigen projectje begonnen. (naar de toekomst toe zal ik die nog wel eens posten)
Als ik op een site als fixedgeargallery kijk zie ik vaak zulke voorwielen voorbij komen:
[img=http://img12.imageshack.us/img12/5060/f ... lfixie.jpg]
Heeft iemand enig idee welke merken deze wielen produceren?
Of nog concreter: waar je zo'n wiel tegen een schappelijke prijs kan vinden?
Heb al bij die aero-tijdrit wielen gekeken. Maar die liggen ruim boven budget.
Heb het idee dat dit een soort plastic wielen zijn. Of zit ik nu mis?
Ben ik inmiddels ook aan mijn eigen projectje begonnen. (naar de toekomst toe zal ik die nog wel eens posten)
Als ik op een site als fixedgeargallery kijk zie ik vaak zulke voorwielen voorbij komen:
[img=http://img12.imageshack.us/img12/5060/f ... lfixie.jpg]
Heeft iemand enig idee welke merken deze wielen produceren?
Of nog concreter: waar je zo'n wiel tegen een schappelijke prijs kan vinden?
Heb al bij die aero-tijdrit wielen gekeken. Maar die liggen ruim boven budget.
Heb het idee dat dit een soort plastic wielen zijn. Of zit ik nu mis?
Gazelle Team TVM \'99
Dat is een Aerospoke voorwiel. Er zitten wel wat carbon vezels in maar niet veel, er zijn geen matjes gebruikt in ieder geval. Op eBay gaan ze vanaf 240E exclusief verzendkosten, op marktplaats komen ze heeeeel sporadisch gebruikt voorbij.
-
- Forum-lid HC
Gaaf!!!!
Misschien nog FSA van de crank halen?
En een ketting natuurlijk;)
Misschien nog FSA van de crank halen?
En een ketting natuurlijk;)
-
- Forum-lid HC
Vast al bekend hier maar hij is leuk
[quote="K.J."][quote="maxwell"]Thanks! het is wel een heerlijke trainingsfiets en het frame is idd super. alleen van dicht bij ziet de lak er niet uit. de foto waarop de slappe ketting te zien is, is direct na de eerste 100 meter fietsen gemaakt. de achter as is nu een stukje naar achter geschoven waardoor de ketting strak staat. misschien nog eens een flip flop naafje inlaten vlechten maar voorlopig is het een heerlijke trainingsfiets. lekker spinnen!
de achteras was wel 120mm trouwens. die moest ik er wel in forceren, volgens de fietsenmaker kan dat geen kwaad. ook het vinden van een 42 tands tandwiel gaf enige problemen, omdat de steek 144 is, oude campa, gelukkig had Aandewiel in Amsterdam hem gewoon op voorraad![/quote]
Woon jij toevallig in de buurt van heiloo? Ik zie wel eens een fiets rijden die verdacht veel op die van jou lijkt!
[/quote]
hehe ja klopt ja, heiloo en omstreken!
de achteras was wel 120mm trouwens. die moest ik er wel in forceren, volgens de fietsenmaker kan dat geen kwaad. ook het vinden van een 42 tands tandwiel gaf enige problemen, omdat de steek 144 is, oude campa, gelukkig had Aandewiel in Amsterdam hem gewoon op voorraad![/quote]
Woon jij toevallig in de buurt van heiloo? Ik zie wel eens een fiets rijden die verdacht veel op die van jou lijkt!
[/quote]
hehe ja klopt ja, heiloo en omstreken!