Beste Janom,
Wat moet ik met jou
, je beweeert iets en in dezelfde zin trek je jouw keutel weer in. Enfin, lees jouw respons nog eens door. Bovendien probeer je hier politiek correct te zijn, maar de werkelijkheid is zo anders.
Jouw punt, ‘easy money’, bestaat niet. Hiermee verval ik in herhaling met wat ik reeds geschreven heb: De druk is groot, van alle kanten. Men wil de investering die men in jou doet terug zien en er nog veel meer aan overhouden. Niets romantisch aan.
Wat dat geestelijk met je doet? Je zou dat zelf eens moeten ervaren. Maar een ding is zeker: je leven verandert.
Het voorbeeld dat je voor mij geeft is interessant. Los van het feit dat ik op de loonlijst sta van mijn eigen bedrijf, leert de ervaring dat als iemand geroken heeft aan het grote geld en de ‘andere wereld’ daar om heen, hij/zij steeds meer €’s wil en navenante risico’s gaat lopen om dit te realiseren. Dope in het geval van sport is dan een mogelijkheid.
Overigens denk ik dat TD die Ferrari reeds vorig jaar besteld had en de bolide vorige week geleverd kreeg. Vraag aan TD, ik neem aan dat hij dit forum frequent bezoekt, waarom geen Pagani?